اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 47 ورزشکار

برترین‌های مسابقات اسکیت ایستگاهی قهرمانی قم معرفی شدند

رقابت‌های اسکیت ایستگاهی قهرمانی قم در رده‌های سنی مختلف بخش پسران با معرفی نفرات اول تا سوم به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات اسکیت ایستگاهی قهرمانی قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت اسکیت استان قم بعد از انتخاب محمد حسنی به عنوان رئیس جدید خود شاهد برگزاری مسابقات اسکیت ایستگاهی قهرمانی استان قم با هدف استعدادیابی و همچنین شناخت برترین‌های اسکیت ایستگاهی در بخش پسران بود.

هیئت اسکیت استان قم از تیم‌ها و ورزشکاران علاقمند به این رشته و مایل به شرکت در این دوره از رقابت‌ها دعوت به عمل آورد که آمادگی خود را به این هیئت واقع در مجموعه ورزشی تختی قم اعلام کنند و در این مسابقات که انتخابی تیم اعزامی به رقابت‌های منطقه‌ای قهرمانی کشور بود حضور یابند که از قضا استقبال خوبی انجام شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط دست اندرکاران هیئت اسکیت استان قم، اسکیت بازان رده‌های سنی مختلف در تلاش برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند در حالی که محل برگزاری این رقابت‌ها سالن ورزشی ثامن الائمه بود.

اسکیت بازان شرکت کننده در رقابت‌های رده‌های سنی مختلف در این سالن در رده‌های سنی 7، 8، 9 و 10 سال برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برترین‌ها مشخص شوند و بدین ترتیب تیم قم روزهای پایانی هفته جاری راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شود.

رقابت‌های اسکیت ایستگاهی قهرمانی قم در حالی عصر امروز به کار خود پایان داد که در رده سنی 7 سال ستار دارابی بالاتر از دیگر رقبای خود در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آورد در حالی که در این رده محمدحسین خان بابایی موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی شد و جایگاه سوم نیز به امیرعلی جان جان اختصاص یافت.

در رده سنی 8 سال نیز رقابت جذابی بین شرکت کنندگان برگزار شد و سرانجام نیما عباس آبادی با عملکردی بهتر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در این رده سید محمد حسین بکایی توانست مقام دوم را به دست بیاورد و سروش انصاری نیز سوم شد تا پرونده رقابت‌های این رده بسته شود.

مسابقات رده سنی 9 سال حساسیت بالایی داشت و این مهدی دارابی بود که توانست عنوان نخست را از آن خود کند، در این رده حسین سیفی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به سیدمحمد حسینی تعلق گرفت.

در نهایت اینکه رقابت‌های رده سنی 10 سال مسابقات اسکیت ایستگاهی قهرمانی و انتخابی قم به انجام رسید و در این رده شهرزاد شیشه‌ای عنوان قهرمانی را به دست آورد، محمد معبر در رده دوم جای گرفت و مقام سوم را نیز مهران حسینی از آن خود کرد.

انتهای پیام/78002/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول