اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان مسابقات قهرمانی جانبازان و معلولان کشور

وزنه‌بردار قزوینی عنوان نایب‌قهرمانی را تصاحب کرد

وزنه‌بردار قزوینی در جریان مسابقات قهرمانی جانبازان و معلولان جوانان کشور عنوان نایب‌قهرمانی را تصاحب کرد.

وزنه‌بردار قزوینی عنوان نایب‌قهرمانی را تصاحب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات قهرمانی جانبازان و معلولان کشور در حالی با حضور برترین‌های این رشته ورزشی به میزبانی تهران برگزار شد که محمدحسین قنبری ورزشکار استان قزوین موفق شد با درخشش در این مسابقات ضمن کسب عنوان نایب‌قهرمانی گردن‌آویز نقره را از آن خود کند.

قنبری این ورزشکار جانباز و معلول استان در حالی موفق شد این عنوان ارزشمند را از آن خود کند که در دسته 107 کیلوگرم به مصاف فولاد سرد رفت و توانست با شکستن این مانع نام خود را در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان جوانان کشور جاودانه کند.

افتخارآفرینی این ورزشکار قزوینی در حالی برای این رشته ورزشی در سطح استان رقم خورد که احمد ملاحسینی دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: با نمایش درخشان قنبری در جریان مسابقات قهرمانی کشور به احتمال فراوان این ورزشکار ارزنده استان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشورمان دعوت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولان استان در این مسابقات از وجود سه ورزشکار دیگر در بخش بزرگسالان استفاده می‌کرد، افزود: البته هیچ کدام از نمایندگان استان موفق نشدند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و همین امر موجب شد تا آنان روی سکو قرار نگیرند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین با اشاره به کسب تک مدال ارزشمند نقره این ورزشکار جانباز استان بیان کرد: هدایت و مربیگری تیم قزوین در این رقابت‌ها بر عهده مجید منصوری بود.

ملاحسینی با اشاره به حضور تیم‌های فیروز الوند و قزوین در مرحله دوم لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور اضافه کرد: این دو نماینده استان با ارائه بازی‌های خوب و عملکرد درخشان خود در مرحله نخست این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند و باید اواسط دی ماه خود را برای رویارویی با حریفان آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ارداق دیگر نماینده استان در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور هم در جریان مرحله نخست این رقابت‌ها حضور داشت که البته در پایان بازیکنان این تیم موفق نشدند جواز حضور در مرحله دوم را به دست آورند.

انتهای پیام/77004/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول