اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه تخصصی سیل گلستان:

کارگروه سیل تاکنون اقدامات موثری انجام داده است

رئیس کارگروه تخصصی سیل استان گلستان گفت: این کارگروه فعالیت‎های در خور شایسته‎ای دارد.

کارگروه سیل تاکنون اقدامات موثری انجام داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج حیدریان بعد از ظهر امروز در جمع اعضای کارگروه تخصصی سیل استان گلستان اظهار داشت: این کارگروه با حضور 30 دستگاه اجرایی در اجرای تبصره چهار ذیل ماده 15 آیین‎نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است.

وی افزود: کارگروه تخصصی سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب استان گلستان با دقت مسائل مربوط به وظایف خود را پیگیری می‎کند و با تلاش اعضا درصدد اجرای مصوبات است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل کارگروه فوق پیگیری مسائل مربوط به سیل در استان نسبت به گذشته شتاب گرفته است.

حیدریان ادامه داد: این کارگروه می‎تواند با اجرای مولفه‎های طرح جامع مدیریت سیلاب، روند مدیریت سیلاب را در استان بیش از پیش شتاب دهد.

به گفته وی، یکی از دغدغه‎های اعضای کارگروه فوق رفع نگرانی‎های مردم نسبت به تهدیدات ناشی از وقوع سیل است.

گلستان همواره مورد تهدید حوادث طبیعی قرار دارد

رئیس کارگروه تخصصی سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت: این استان یکی از استان‎های حادثه‎خیز است که تاکنون سیلاب‎های ویرانگری در آن اتفاق افتاده که برای نمونه می‎توان به سیلاب‎های کلاله در سال 1384 و جنگل گلستان در سال 1386 اشاره کرد. 

حیدریان با بیان اینکه گلستان همواره مورد تهدید حوادث طبیعی همچون سیل و خشکسالی قرار دارد، اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش خسارات را ضروری دانست.

وی تصریح کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه هم نیازمند حمایت دولت و هم نیازمند همکاری مردم است که خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه خوبی در استان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان با بیان اینکه اکنون خسارت‎های ناشی از وقوع سیل و بلایای طبیعی نسبت به سال‎های گذشته کاهش یافته است، تاکید کرد: کاهش خسارات نتیجه افزایش آگاهی‎های مردمی و نشان‌دهنده همکاری آنها با دولت است.

انتهای پیام/83003/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول