اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

برابر پتروشیمی برای برد به میدان می‌رویم

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما همیشه برای پیروزی به میدان می‌رود و در برابر پتروشیمی نیز برای برد به میدان می‌رویم.

برابر پتروشیمی برای برد به میدان می‌رویم

علی باهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پیروزی تیمش در دربی بسکتبال اصفهان مقابل فولادماهان اظهار کرد: این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و همین که نام دربی در میان باشد مسئولیت بازیکنان نیز بالاتر می‌رود.

وی تصریح کرد: یک تیم نوپا هستیم، اما ماهان یک تیم با کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب است که تا دقایق پایانی نیز رقابت تنگاتنگی را با تیم ما داشت اما این تیم در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه شده است.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه فولادماهان تیم قهرمان آسیا است  ادامه داد: بزرگترین مشکل این تیم مشکلات مالی است که امسال گریبانگیر این تیم شده، بخش خصوصی هر زمانی که به ورزش ورود کرده در ابتدای کار خوب نتیجه می‌گیرد اما در ادامه کار با مشکلات بسیار مواجه می‌شوند.

وی در ادامه به بازی این هفته تیمش برابر پتروشیمی بندرامام اشاره کرد و گفت: این تیم از بازیکنان فیکس تیم ملی سود می‌برد و با اضافه کردن مهدی کامرانی از تیم‌های بدون شکست لیگ است.

باهران تاکید کرد: تیم ما همیشه برای پیروزی به میدان می‌رود، دو باختی که دادیم روی اشتباهاتی بوده که مرتکب شده‌ایم و فکر نمی‌کنم در دور برگشت به دو تیمی که از آنها شکست خوردیم باج دهیم.

وی تصریح کرد: در صورتیکه موفق به شکست تیم پتروشیمی شویم وضعیتمان در جدول متفاوت می‌شود و فکر می‌کنم در آینده بتوانیم در جدول خودمان را بالاتر بکشیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: در بازی گذشته برابر فولادماهان به دلیل حساسیت‌هایی که وجود داشت امتیازات کمی بین دو تیم ردوبدل شد.

وی با اشاره به لیگ بسکتبال NBA و بازی‌های پرامتیاز در این لیگ تاکید کرد: تایم‌های زمانی بازی‌ها در این لیگ بیش از لیگ ایران است و دیگر اینکه برنامه‌ها بیشتر بر مبنای حمله است اما در لیگ بسکتبال خودمان برنامه‌هایی که مربیان تعیین می‌کنند بیشتر تدافعی است و این موضوعات دست به دست می‌دهند تا این لیگ حرفه‌ای در دنیا با امتیازات بسیار بیشتری همراه شود.

انتهای پیام/63020/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول