اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بی‌نتیجه ماندن انتخاب رئیس شورای استان کرمانشاه

جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی استان کرمانشاه امروز در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد و به ‌دلیل مساوی شدن آرا به سه‌شنبه آینده موکول شد.

بی‌نتیجه ماندن انتخاب رئیس شورای استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدا هیئت رئیسه سنی معرفی شده و کهزاد صالحی و هدایت خانی‌زاده به‌عنوان رئیس و منشی جلسه انتخاب شدند.

اعضا پس از به‌جا آوردن مراسم تحلیف، اقدام به رأی‌گیری برای انتخاب هیئت رئیسه دائم کرده که جمال فرزادی‌پور (عضو شورای صحنه)، شهرام مرادی (اسلام‌آبادغرب) و شادمان کشکولی (عضو شورای شهر دالاهو) داوطلب کاندیدای ریاست شورای استان شدند.

با رأی‌گیری از اعضای 14 نفره شورا، شهرام مرادی و جمال فرزادی‌پور هر کدام با هفت رأی حائز اکثریت آرا شدند و همین امر در نهایت موجب به‌نتیجه نرسیدن انتخابات شورا و افزایش اختلافات میان آن‌ها شد.

منشی جلسه با انتقاد از بحث بخش‌محوری و قومیت‌محوری در تصمیمات اعضا، تصریح کرد: در بین اعضا، غرب و شرق به اجماع رسیده‌اند و رأی‌ها دقیقا هفت به هفت تقسیم شده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در پاسخ به انتقاد یکی از اعضا که معتقد بود استانداری از فرد خاصی حمایت می‌کند، گفت: هیچ فردی از استانداری در جریان این موضوع نبوده و ما روی فرد خاصی نظر نداریم.

حیدر مطاعی با بیان اینکه استانداری در انتخاب افراد دخالتی ندارد، ابراز داشت: نقش استانداری اجرا و نظارت بر انتخابات بوده و سعی ما بر این است که فرد اصلح و توانمند انتخاب شود.

در این میان اکثریت اعضا اصرار بر برگزاری جلسه انتخاب هیئت رئیسه در روز دیگری داشتند تا با رایزنی‌های بیشتر فردی لایق و توانمند را انتخاب کنند.

تجدید رأی‌گیری، قرعه‌کشی و واگذاری حکمیت به استانداری برای انتخاب هیئت رئیسه از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود که با توافق اکثریت حاضران در نهایت جلسه به روز دیگری موکول شد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: امیدوارم مسئله به رایزنی‌ها و لابی‌گری‌ها کشیده نشود.

حیدر مطاعی به اعضای شورای اسلامی استان کرمانشاه توصیه کرد تصمیمات خود را براساس منطق و ضوابط اتخاذ کرده و نماینده‌ای را انتخاب کنند که لیاقت و پیگیری لازم را برای دفاع از حقوق و مطالبات استان کرمانشاه داشته باشد.

مطاعی بیان داشت: توصیه و تاکید استاندار کرمانشاه بر انتخاب فردی توانمند است که بتواند به پیشرفت استان کمک کند.

در پایان جلسه حاضران با اکثریت آرا جلسه را برای انتخاب هیئت رئیسه به روز سه‌شنبه هفته جاری موکول کردند.

انتهای پیام/2700/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول