اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمانشاه:

بسیاری از تکنولوژی‌های جدید با فرهنگ ما سازگاری ندارد

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر بسیاری از تکنولوژی‌های جدید از کشورهای دیگر که بعضاً هیچ سازگاری با فرهنگ ما نداشته وارد می‌شوند و در برخی از زمینه‌ها فرهنگ‌سازی موفقی صورت نگرفته است.

بسیاری از تکنولوژی‌های جدید با فرهنگ ما سازگاری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا حیدریان پیش از ظهر امروز در همایش تکریم خانواده و کاهش آسیب‌ها در تالار شهید بهشتی شهر کرمانشاه اظهار داشت: خانواده یکی از مهم‌ترین و گسترده‌ترین نهاد‌های تاثیرگذار در جامعه است.

وی تصریح کرد: اساس‌نامه ما به ‌عنوان یک فرد مسلمان، قرآن بوده و برای تمام مشکلات از جمله مسائل خانوادگی در قرآن کریم راهکارهای فراوانی وجود دارد.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه، در دنیای مدرن و ماشینی کنونی برای استحکام کانون خانواده باید قدم‌های جدی برداشته شود تا خانواده‌ها قربانی سوءاستفاده از علم و تکنولوژی‌های جدید نشوند.

حیدریان با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از تکنولوژی‌های جدید از کشورهای دیگر که بعضا هیچ سازگاری با فرهنگ ما نداشته وارد می‌شوند، تاکید کرد: در برخی از زمینه‌ها فرهنگ‌سازی موفقی صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که جامعه‌ای عاری از موارد سوء از جمله اعتیاد، خیانت، جنایت و... داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را ناشی از سوءمدیریت در خانواده‌ها و عدم اعتنا به ارزش‌ها عنوان کرد.

حیدریان تاکید کرد: فرهنگ بیگانه با باورهای اصیل و آموزه‌های اخلاقی ما تطابق کامل ندارد و ما باید با برجسته کردن نقاط قوی در فرهنگ خویش، جامعه و نسل جدید را به‌ سوی تاثیرپذیری صحیح سوق بدهیم.

وی با تاکید بر استفاده صحیح از تکنولوژی در جامعه، اذعان داشت: باید با توجه به فرهنگ و ارزش‌های حاکم بر جامعه و شکل صحیح استفاده از تکنولوژی، به افراد جامعه آموزش دهیم.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول