اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان خبر داد

لزوم تقویت و هوشمندسازی مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهر همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان بر تقویت و هوشمندسازی مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهر تاکید کرد.

لزوم تقویت و هوشمندسازی مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان که در محل مرکز کنترل ترافیک برگزار شد، افزود: لازم است برای روانسازی ترافیک و پیشگیری از گره‌های ترافیکی و خروج از روش سنتی این امر مرکز کنترل ترافیک شهرداری را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه باید با اطلاع‌رسانی شهروندان را از فعالیت مرکز کنترل ترافیک شهرداری آگاه کرد، اظهار داشت: تقویت این مرکز نیازمند بررسی مشکلات و رفع آنهاست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی با شهرداری را برای راه‌اندازی کامل مرکز کنترل ترافیک را ضروری دانست و اضافه کرد: در امر روانسازی ترافیک و ارائه خدمات بهتر به شهروندان باید پل‌های عابر پیاده سطح شهر نیز مکانیزه شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: اقدامات اولیه در راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک انجام شده و برای ادامه روند مطلوب کار این مرکز نیاز به تجهیزات بیشتری دارد.

رضا میرزایی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص نوع فعالیت این مرکز به این عنوان که تنها برای روانسازی ترافیک و تسهیل در امر تردد خودروها ضروری است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم با اشاره به اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و شهری گردشگری است، گفت: ضروری است از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه صورت گیرد.

محمد تبریزی افزود: باید نقاط تداخل تردد عابران پیاده با خودروها را شناسایی و اصلاح کرد و این امر نیازمند کار مطالعاتی است.

وی با تأکید بر مدیریت و کنترل ترافیک در تقاطع‌های غیرهمسطح، اضافه کرد: با توجه به بافت شهر همدان معماری و شهرسازی آن باید به اقتضای این شهر باشد و در اجرای پروژه‌ها از جمله احداث تقاطع‌ها و پل‌های عابر پیاده استانداردها از لحاظ ارتفاع و عوامل جوی رعایت شود.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول