اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسجد صاحب‌الزمان روستای بفراجرد خلخال طعمه حریق شد

مسجد صاحب‌الزمان روستای بفراجرد خلخال در حالی که اهالی آن در حال نظافت بودند طعمه حریق شد.

مسجد صاحب‌الزمان روستای بفراجرد خلخال طعمه حریق شد

حجت‌الاسلام عزیز‌الله عابدی در خصوص این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آتش‌سوزی زمانی رخ داد که اهالی در حال نظافت مسجد برای عزاداری ایام اربعین حسینی بودند که آتش با سرایت از لوله بخاری به سقف مسجد اتفاق افتاد.

روحانی مسجد صاحب‌الزمان روستای بفراجرد خلخال گفت: به علت وجود برف در کوچه‌های روستا و سخت شدن تردد برای خودروها تا رسیدن ماموران آتش‌نشانی شهر خلخال مسجد روستا کاملاً در آتش سوخت.

وی خاطرنشان کرد: هر چند ماموران آتش‌نشانی به داخل روستا رسیدند ولی خودروهای آتش‌نشانی نتوانست در داخل معابر روستا به محل حادثه نزدیک شود.

عابدی خسارت وارد شده به مسجد روستا را بیش از 250 میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: این مسجد به کمک اهالی در دو سال گذشته بازسازی شده بود که در محرم امسال نیز مراسمات عزاداری و مجالس روستا در آن برگزار شد و متاسفانه آتش‌سوزی موجب تخریب کامل مسجد صاحب‌الزمان روستای بفراجرد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اهالی روستای بفراجرد قصد دارند دوباره مسجد را بازسازی کنند و خواستار کمک اهالی و خیرین برای ساخت دوباره مسجد شده‌اند.

انتهای پیام/62008/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول