به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی همدان، اتاق فکر سازمان تاکسیرانی شهر همدان با حضور جمعی از تاکسیرانان نمونه و خوشفکر تشکیل شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان، اتاق فکر را نوعی تفکر علمی و مشاورهای در زمینه برنامهها، استراتژیها و مسائل و مشکلات تاکسیرانان برشمرد که بر اصل ایدهپردازی و خرد جمعی استوار است.
محمود حضرتی شناسایی، تعریف مسائل و مشکلات موجود، ارائه ایدهها و پیشنهادات و راهکارهای اجرایی با برگزاری نشستهای تخصصی هم اندیشی با مدیران و کارشناسان و صاحب نظران و ایجاد همگرایی بیشتر بین آنها و مدیران سازمان را از وظایف اتاق فکر دانست.
وی هدف از تشکیل اتاق فکر را بهبود عملکرد اداره از طریق افزایش سطح کارآیی و اثربخشی فردی، گروهی و سازمانی در سایه خرد جمعی و هم اندیشی و انتقال دانش و تجربیات بیان کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: هر چند توسعه سیستم حمل و نقل بر اساس سند چشمانداز پنج ساله و طرح جامع ترافیک و حمل و نقل تعریف شده است اما استفاده از اندیشههای کارآمد و نو و منطبق کردن این برنامهها با واقعیات موجود و توان اجرایی بسیار ضروری است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید به منظور استفاده از ظرفیتها مسیر حرکت جامعی را مشخص کنیم.
همچنین در این نشست، ایرج حضرتی، مسئول خط شهرک بهشتی به بیان دستور کار و لزوم ایجاد اتاق فکر در سازمان تاکسیرانی اشاره کرد و بیان داشت: استفاده از تفکر جمعی به ویژه بهرهوری از فکر و اندیشه تاکسیرانان و همشهریان و کارشناسان در بیشتر مواقع میتواند گرهگشای مشکلات اداره باشد.
عباس زورمند، مسئول خط سعیدیه نیز اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه همهجانبه و پایدار از تمام افکار و اندیشهها باید استفاده کنیم زیرا این مهم با حضور یک قشر یا گروه خاصی امکانپذیر نیست. در این نشست نمایندگان تاکسیداران به بیان نظرات و دیدگاههای خود در ارتباط با توسعه، موانع و چالشهای موجود، الگوهای مناسب اتاق فکر و استفاده از تجربیات سایر تشکلهای مردمی اشاره کردند.
در پایان انتخابات داخلی نمایندگان تاکسیداران برگزار شد و ایرج حضرتی به عنوان مسئول اتاق فکر تاکسیرانان، عباس زورمند به عنوان سخنگو و دبیر جلسات، مجید ویسی به عنوان نماینده اتاق فکر در امر نرخگذاری و مسئول پیگیری مکاتبات اداری، رضا مقدمپناه به عنوان بازرس، رضا صفدری مسئول هماهنگی و برگزاری جلسات و رضا نائینی به عنوان مسئول پیگیری مشکلات خطوط انتخاب شدند.
انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001