اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

سهم شهرستان سراب از صنعت آذربایجان‌شرقی حدود یک درصد است

فرماندار سراب به محدویت‌های شهرستان سراب از نظر استقرار واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: شهرستان سراب از نظر واحدهای صنعتی محدودیت دارد و سهم آن از صنعت آذربایجان‌شرقی حدود یک درصد است.

سهم شهرستان سراب از صنعت آذربایجان‌شرقی حدود یک درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مهربان، مسعود سعادتی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران اقتصادی استان در محل خانه ملت سراب به منظور بررسی مشکلات مالی و نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان سراب و راهکارهای تامین تسهیلات مورد نیاز آنها اظهار کرد: سراب جزو شهرستان‌های غیرصنعتی محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز کشاورزی و دامداری که بیشتر به صورت سنتی در شهرستان رایج است، جای خالی صنعت را در شهرستان سراب پر کرده است.

سعادتی به موفقیت واحدهای تولیدی شهرستان سراب با وجود محدودیت واحدهای صنعتی در شهرستان اشاره کرده و افزود: خوشبختانه واحدهای فعال صنعتی و تولیدی فعال در شهرستان جزو واحدهای تولیدی و صنعتی برتر استان هستند و محصولات چند واحد تولیدی شهرستان عموماً جنبه صادراتی دارند.

فرماندار سراب با تاکید بر اینکه حفظ بیت‌المال اولویت اول مسئولان است، تاکید کرد: ضمن حساسیتی که در صیانت از بیت‌المال دارم، تاکید می‌کنم که از واحدهایی حمایت شود که شایسته حمایت باشند و امیدوارم در این جلسات تصمیماتی بگیریم که واحدهای تولیدی سرپا بمانند.

انتهای پیام/60001/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول