اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

4 خودپرداز برای 68 هزار نفر در فهرج

کمبود خودپرداز و خرابی آنها و نداشتن وجه در ایام تعطیل موجب گلایه‌مندی جمعیت 68 هزار نفری شهرستان فهرج شده است.

4 خودپرداز برای 68 هزار نفر در فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، هر چند که شعبه‌های بانکی موجود در این شهرستان شامل صادرات، کشاورزی و بانک ملی به خودپرداز مجهز شده‌اند، اما جوابگوی جمعیت این شهرستان نیستند و کمبود خودپرداز به یکی از مشکلات اساسی مردم این شهرستان تبدیل شده است و بسیاری از مواقع نیز خودپردازهای این بانک‌ها خراب است و مردم نمی‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

مهدی عباس‌زاده یکی از ساکنان شهر فهرج در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: پنجشنبه شب ساعت 12 شب برای گرفتن وجه از خودپرداز بانک ملی مراجعه کردم و شدیدا به پول نیاز داشته تا فرزند مریضم را به بیمارستان برسانم، امام خودپرداز خراب بود و با کلی مشکلات خودم را به بم رساندم و از خودپردازهای این شهرستان استفاده کردم.

وی افزود: خودپردازها طی روز اگر سالم هم باشند، جوابگوی ازدحام مردم نیستند به ویژه در مواقع واریز یارانه‌ها صف‌های طولانی جلوی خودپردازهای بانک‌ها تشکیل می‌شود.

چاره‌اندیشی مسئولان برای اصلاح خودپردازها

محمد روزبه از ساکنان دهستان برج‌معاذ در بخش مرکزی فهرج که با طی مسافت طولانی 10 کیلومتر به فهرج برای دریافت وجه به خودپرداز بانک ملی مراجعه کرده است، اظهار داشت: با طی مسافت زیاد برای گرفتن وجه از خودپرداز به فهرج مراجعه کرده‌ام، اما خودپردازهای این بانک اکنون موقتا خراب است و دیگر خودپردازها یا خراب هستند یا پول ندارند و مسئولان در این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

محمود رمضانی یکی دیگر از ساکنان بخش مرکزی هم گفت: دو روز است که خودپردازها مشکل دارند و موقتا خراب هستند و مسئولان فکری در این زمینه بکنند.

رحیمی از ساکنان روستای غلورآباد بخش مرکزی فهرج که خود را کارگر ساختمان معرفی می‌کند به خبرنگار فارس گفت: برای مراجعه به خودپرداز مسافت 32 کیلومتری را طی کرده‌ام که اکنون خودپرداز بانک ملی قطع است.

فعالیت 3 بانک در نصب خودپرداز در فهرج

حمید سلطانی یکی از شهروندان فهرجی با تاکید مشکلات و خرابی و نداشتن پول خودپردازها در ایام تعطیلات از عدم فعالیت دیگر بانک‌ها همچون بانک تجارت، ملت و سپه در این شهرستان گلایه کرد و اظهار داشت: ساکنان بخش نگین کویر فهرج باید مسافت طولانی برای آمدن به مرکز شهر برای استفاده از خود پرداز استفاده کنند.

به گزارش فارس، در شهرستان فهرج با جمعیتی بالغ بر 68 هزار نفر و دارای دو بخش مرکزی و نگین کویر تنها سه بانک کشاورزی، صادرات و ملی فعال است و ساکنان روستاها برای استفاده از خودپرداز باید مسافت طولانی تا مرکز این شهرستان را طی کنند و راه‌اندازی دیگر بانک‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم از خواسته مردم این منطقه است.

انتهای پیام/80013/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول