اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ترویج و نظام بهره‌برداری وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

فعالیت 64 مرکز آموزش علمی‌‌کاربردی جهاد کشاورزی در کشور

معاون ترویج و نظام بهره‌برداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر 64 مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی در مراکز استان‌ها و بعضی شهرستان‌های کشور مستقر هستند.

فعالیت 64 مرکز آموزش علمی‌‌کاربردی جهاد کشاورزی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیمان فلسفی صبح امروز در دیدار با محمدرضا صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر 64 مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی در مراکز استان‌ها و بعضی شهرستان‌های کشور مستقر هستند.

وی افزود: بیش از 25 هزار نفر دانشجو در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در بیش از 170 رشته مختلف بخش کشاورزی در مؤسسه آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی مشغول تحصیل و فراگیری آموزش‌های مهارتی هستند.

راه‌اندازی مقطع کارشناسی‌ارشد در مرکز آموزش جهاد کشاورزی قزوین

معاون ترویج و نظام بهره‌برداری وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته خاک‌ورزی حفاظتی و دقیق در مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان قزوین راه‌اندازی می‌شود.

فلسفی ادامه داد: مرکز آموزش جهاد کشاورزی این استان از سال تحصیلی آینده می‌تواند در رشته خاک‌ورزی حفاظتی و دقیق در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشجو جذب کند.

این مسئول به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مستعد استان قزوین در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: به منظور تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص برای انتقال، ارتقا و بهینه‌سازی، به هنگام کردن مهارت‌های شغلی و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد کشاورزی منعقد شده است.

معاون ترویج و نظام بهره‌برداری وزارت جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد که با بررسی نیازسنجی‌ها، قابلیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب بتوانیم در راستای توسعه فضاهای آموزشی مراکز آموزش جهاد کشاورزی و همچنین ارتقای دانش فنی بخش کشاورزی گام‌های مؤثرتری برداریم.

انتهای پیام/2667/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول