اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر:

ایرانجوان بدون توجه به حاشیه‌ها حق خود را در مستطیل سبز می‌گیرد

سرپرست ایرانجوان بوشهر گفت: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر بدون توجه به حاشیه‌ها حق خود را در مستطیل سبز می‌گیرد.

ایرانجوان بدون توجه به حاشیه‌ها حق خود را در مستطیل سبز می‌گیرد

عبدالحسین غلامرضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی در شهرستان جم برگزار کردیم و خود را برای ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور در نیم‌فصل دوم آماده کرده‌ایم.

وی افزود: در نیم‌فصل اول با وجود مشکلات زیادی که داشتیم به نتایج خوبی رسیدیم و امیدواریم در نیم‌فصل دوم نیز این روند تداوم یابد.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در ارتباط با وضعیت سایر تیم‌ها و مهم‌ترین رقیب ایرانجوان در لیگ یک خاطرنشان کرد: ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و این شانس را برای سایر تیم‌ها قائل هستیم، لذا هر بازی برای ما حکم فینال دارد، بنابراین تمام تیم‌ها را رقیب خود می‌دانیم و برای هر بازی برنامه‌ای خاص خواهیم داشت.

غلامرضازاده در ارتباط با حاشیه‌های موجود در لیگ یک تصریح کرد: ما حق خود را در مستطیل سبز می‌گیریم و به حاشیه‌ها کاری نداریم و تیم را از این حاشیه‌ها دور نگه خواهیم داشت.

وی به تأثیر حضور نماینده استان در لیگ برتر بر پیشرفت فوتبال بوشهر گفت: امروزه جوانان هر شهر و استانی را با نام فوتبال آن می‌شناسند، باید از طریق فوتبال به معرفی ظرفیت و پتانسیل استان بپردازیم.

این مسئول تاکید کرد: اگر نگاه کنید مثلا همین حسین ماهینی چقدر باعث آوردن نام بوشهر در رسانه‌ها می‌شود. حالا اگر یک تیم داشته باشیم و هر هفته نام استان ما در کشور مطرح شود، موجب توجه بیشتر مسئولین ارشد کشوری به این استان می‌شود.

غلامرضازاده در ارتباط با وضعیت ابوطالب دژگاهی‌پور دروازه‌بان جمی ایرانجوان نیز ابراز داشت: ابوطالب از بازیکنان خوب و خوش اخلاق تیم ماست و بحمدالله در شرایط مناسبی از لحاظ آمادگی قرار دارد؛ وی در تمرینات به خوبی ظاهر شده و قابلیت‌های دروازه‌بانی‌اش مورد تأیید کادر فنی تیم است و امیدواریم در نیم فصل دوم شاهد حضورش در میدان مسابقه هم باشیم.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در ارتباط با انتخاب جم به عنوان محل اردوی ایرانجوان یادآور شد: ارتفاع شهر جم، آب و هوای مناسب، زمین تمرین خوب و زیر ساخت ورزشی مناسب باعث انتخاب این شهر شد.

وی با اشاره به استقبال مردم و مسئولان شهرستان جم از تیم ایرانجوان افزود: مهمان‌نوازی این دیار در استان و حتی کشور مثال‌زدنی است، استقبال خوب مردم و فوتبال دوستان از ما در قاب خاطرات ایرانجوان باقی خواهد ماند.

این مسئول یادآور شد: جا دارد به نمایندگی از تیم ایرانجوان از معاون فرماندار، شهردار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای شهر جم و... که با حضور گرم خودشان به بچه‌های تیم دلگرمی دادند، تشکر کنم، همچنین از مسئولان پالایشگاه فجر جم نیز به خاطر همکاری ویژه در برگزاری این اردو قدردانی می‌کنم.

سرپرست تیم ایرانجوان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: از تمام هم‌استانی‌های می‌خواهیم که با دعای خیر خود موجبات صعود این تیم را فراهم سازند و از مسئولان هم می‌خواهیم در نیم فصل دوم همکاری بیشتری با مجموعه ایرانجوان داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول