اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در دانشگاه نفت اهواز انجام شد

ادای احترام فرمانده سپاه الغدیر یزد به شهدای گمنام

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز ادای احترام کرد.

ادای احترام فرمانده سپاه الغدیر یزد به شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با حضور بر مزار دو شهید گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

این مراسم شامگاه جمعه با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت برگزار شد.

در این آیین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با حضور در کنار مزار دو لاله بی‌نشان آرمیده در دانشگاه صنعت نفت اهواز یاد آنها را گرامی داشت.

وی در این آیین گفت: از شهدا بخواهیم که همیشه رکوع و سجودمان همراه امام باشد زیرا اگر این طور نباشیم از مسیر حق خارج می‌شویم.

این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: از شهدا می‌خواهیم کمک کنند نمازمان را در اول وقت بخوانیم تا از این طریق به خدا نزدیک‌تر شویم.

در پایان این برنامه که ﺣﺠﺖ‌اﻻﺳﻼم ﺟﻌﻔﺮ ﻋﻠﻮی‌ﮐﯿﺎ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت، غلامرضا راشد رئیس این دانشگاه نیز حضور داشت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید ثواب آن را به روح شهدای گمنام هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دو شهید گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز 19 ساله و 20 ساله هستند که پیکر مطهر آنها در تفحص‌های انجام شده در محور فاو منطقه عملیاتی والفجر 8 پیدا شده است.

پیکر مطهر این دو شهید گمنام صبح روز چهارشنبه 29 آذرماه همزمان با 5 صفر سالروز شهادت دختر 3 ساله امام حسین (ع)، حضرت رقیه خاتون (س) از مقابل گلزار شهدای منطقه کوت عبدالله به سمت دانشگاه نفت اهواز تشییع شد و این دو عزیز در کنار مسجد دانشگاه آرام گرفتند.

انتهای پیام/72010/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول