اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان:

سبزواری‌ها می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: تیم ثامن‌الحجج سبزوار تیم شایسته‌ای است و آنها بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارند که می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند.

سبزواری‌ها می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی دوست جمعه شب بعد از شکست شاگردانش مقابل تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بازی شاگردان خود در این بازی راضی هستم اما از نتیجه بازی رضایت ندارم چون اگر دو دقیقه به زمان بازی اضافه شده بود تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اختلاف دو گل به پیروزی می‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: تیم جوان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در این دیدار به تجربه بازیکنان تیم ثامن‌الحجج و درخشش دروازه‌بان کهنه‌کار و ملی‌پوش این تیم باخت.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج کاشان همچنین یکی دیگر از دلایل شکست تیم کاشان را جوانی و بی‌تجربگی بازیکنان خود اعلام کرد و گفت: تیم ثامن‌الحجج سبزوار تیم شایسته‌ای است و آنها بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارند که می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند.

وی افزود: تمرینات تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان تنها دو هفته است که آغاز شده و هنوز آمادگی لازم را برای بازی‌ها ندارند ضمن این که با اضافه شدن دو بازیکن اصفهانی، یک بازیکن بهبهانی و یک بازیکن شمالی هماهنگی لازم بین بازیکنان به وجود نیامده است.

دوست یادآور شد: بازیکنان تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در این دیدار پنج پنالتی را از دست دادند و هشت موقعیت 100 درصد گل را هدر دادند که اگر دقت بیشتری داشتند تیم پیروز بازی بودند.

وی اذعان داشت: شکست امروز هیچ ربطی به مشکلات مالی بازیکنان تیم ندارد اما اگر مقداری پول به تیم تزریق شود خیلی از مشکلات نیز برطرف می‌شود.

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با بیان این که اگر پول بازیکنان تیم حتی اگر کم هم باشد و پرداخت شود می‌تواند انگیزه تیم را افزایش دهد گفت: شب گذشته قرار بود مسئولان تیم سر تمرین پول بازیکنان را بدهند اما برای یک خسته نباشید هم نیامدند.

دوست حمایت مسئولان از تیم را برای کسب نتایج درخشان مهم دانست و گفت: مطمئن باشید بازی‌های بعدی را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و فقط اگر مسئولان از تیم حمایت کنند می‌توانیم موفق باشیم.

وی افزود: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان مثل تیم‌های رشته‌های دیگر انتظار زیادی ندارند اما اگر مسئولان در کنار تیم باشند در روحیه آنان تأثیرگذار خواهد بود.

دوست با اشاره به این که تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان توانایی پیروزی در بازی‌های بعدی را دارد و حتی می‌تواند به عنوان تیم اول صعود کند افزود: اگر بازیکنان تیم به لحاظ مالی تأمین شوند می‌توانیم به پیروزی در بازی‌های آینده خوش‌بین باشیم.

بازی دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و ثامن‌الحجج سبزوار از هفته دوم این رقابت‌ها با نتیجه 24 بر 22 به سود تیم ثامن‌الحجج سبزوار به پایان رسید.

انتهای پیام/2406/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول