اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت هندبال کردستان:

ملی‌پوش هندبال کردستان در بازی‌های آسیایی به میدان می‌رود

سرپرست هیئت هندبال کردستان از دعوت عرفان سعیدی هندبالیست کردستانی به آخرین اردوی تیم ملی بزرگسالان و حضور در مسابقات آسیایی این رشته خبر داد.

ملی‌پوش هندبال کردستان در بازی‌های آسیایی به میدان می‌رود

سعید مردوخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران این رشته در استان کردستان دعوت مداوم به اردوی تیم‌های ملی گواهی بر توانایی آنها دانست.

وی گفت: در رده سنی بزرگسالان و در بخش مردان عرفان سعیدی هندبالیست موفق سنندجی به آخرین مرحله اردوی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شده است.

سرپرست هیئت هندبال کردستان با اشاره به اینکه سعیدی هم‌اکنون در تیم ثامن‌الحجج سبزوار توپ می‌زند گفت: این بازیکن قرار است همراه با تیم ملی در رقابت‌های آسیایی حضور یابد.

مردوخی تصریح کرد: مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان قرار است دی ماه جاری به میزبانی قطر برگزار شود و به این ترتیب حضور سعیدی در ترکیب تیم ایران قطعی خواهد بود.

وی همچنین از دعوت یک بازکن در رده سنی جوانان خبر داد و گفت: سعدی شاه‌ویسی در چهارمین اردوی تیم ملی جوانان در کنار سایر هم تیمی‌های خود حضور پیدا می‌کند.

سرپرست هیئت هندبال کردستان اظهار کرد: نفرات منتخب اردوهای تیم ملی در رده سنی جوانان قرار است در مسابقات آسیایی سال 2014 به میزبانی تبریز به میدان بروند.

مردوخی با اشاره به اینکه شاه‌ویسی از نفرات تیم هیئت هندبال استان است گفت: 9 نفر از نوجوانان پسر هندبالیست کردستانی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی اسامی این نفرات را به این ترتیب اعلام کرد: رامیار اسد پور، آرام سلامی، سیوان محمودی، آرمان رحمانی، ماجد کریمی، میلاد بهمنی، میلاد سعیدی، نیما صادقی و دانیال ساعدموچشی.

سرپرست هیئت هندبال کردستان با بیان اینکه تمامی این بازیکنان اهل شهرستان سنندج هستند گفت: این 9 نفر در نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی حضور خواهند یافت.

مردوخی محل برگزاری این اردو را شهرستان بهبهان ذکر کرد و افزود: نفرات منتخب اردوهای تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های آسیایی سال 2014 این رشته شرکت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت هندبال بانوان استان گفت: تیم شهرداری سنندج نماینده کردستان در لیگ برتر هندبال بانوان تا امروز درخشش قابل توجهی از خود نشان داده است.

سرپرست هیئت هندبال کردستان افزود: این تیم روز جمعه جاری در آخرین رقابت لیگ در دیداری حساس به مصاف ذوب‌آهن یکی از تعقیب‌کنندگان خود می‌رود.

مردوخی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری در صورت کسب یک تساوی نیز موفق به قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی خواهد شد و به این ترتیب سهمیه حضور در پیکارهای آسیایی را به دست می‌آورد.

وی با بیان اینکه در صورت تحقق این قضیه یک نقطه عطف در تاریخ ورزش هندبال کردستان رقم می‌خورد یادآوری کرد: بانوان هندبالیست کردستانی در سال‌های گذشته مقام‌های پنجم، چهارم، و سوم لیگ را کسب کرده‌اند.

سرپرست هیئت هندبال کردستان با بیان اینکه نمودار نتایج این تیم در سال‌های گذشته حاکی از پیشرفت و حرکت رو به جلوی آنها بوده است ابراز امیدواری کرد این تیم با برد برابر ذوب آهن علاوه بر تکرار پیروزی دور رفت، خیال خود را از بابت نائب قهرمانی نیز آسوده کند.

مردوخی با یادآوری حضور 3 بازیکن هندبال استان به نام‌های شقایق باباپیری، دلنیا محمودی و سیران احمدی در مسابقات آسیایی نوجوانان هندبال دختران گفت: این تیم در آن مسابقات که به میزبانی ازبکستان برگزار شد مقام چهارم را کسب کرد.

وی در پایان از احتمال حضور بازیکنان هندبال دختران کردستان در تیم ملی نوجوانان به منظور حضور در پیکارهای آسیایی سال 2014 و در دوره جدید خبر داد.

انتهای پیام/79012/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول