اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان مازندران:

جشنواره بزرگ «فیلم زن» در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان مازندران گفت: جشنواره بزرگ فیلم زن تقدیم سینمای مازندران و کشور می‌شود.

جشنواره بزرگ «فیلم زن» در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مریم جمشیدی عصر امروز در نخستین نشست خود با فرماندار و اعضای شورای شهر شهرستان با توجه به نقش زنان در توسعه کشور اذعان داشت: یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی در هر کشور میزان مشارکت و نقش زنان در آن کشور است.

این مسئول اساس توسعه در جامعه مدنی را ‌تربیت و کانون این تربیت را خانواده دانست و گفت: موفقیت هر کشور در زمینه توسعه زمانی حاصل می‌شود که زنان در امور مختلف ایفای نقش کنند.

جمشیدی از اجرای طرح ‌آسیب‌شناسی اجتماعی ویژه کودکان و نوجوانان در سطح مدارس مازندران خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در یکی از مدارس بابل در حال اجرا است و به‌زودی این طرح در تمام شهرها ‌و روستاهای مازندران ‌اجرا می‌شود.

وی درباره مشکلات و معضلات طلاق در کشور اذعان داشت: در حال حاضر طلاق یکی از معضلاتی است که کشور ما با آن مواجه بوده و باید برای آن راهکار جدی در نظر گرفته شود.

جمشیدی عنوان کرد: همچنین با موافقت معاونت سیاسی و امنیتی کارگروه ویژه طلاق را تشکیل داده و چند تهیه کننده از سراسر استان انتخاب کردیم از آنها خواستیم طرح‌های خود را به ما ارائه دهند و تصمیم داریم جشنواره بزرگ فیلم زن را تقدیم سینمای مازندران و کشور کنیم.

وی با بیان اینکه با کمک شهرداران در هر شهری یک بیلبورد به امور بانوان و خانواده اختصاص می‌یابد، افزود: امیدواریم شهرداران ما را در تهیه فیلم‌های ویژه بانوان یاری کنند.

مدیرکل امور بانوان مازندران با اعلام اینکه بازارچه دائمی ویژه زنان کار آفرین در کل شهرهای مازندران احداث می‌شود،گفت: تمهیدات اولیه این بازارچه با مدیرکل امور روستایی انجام و قرار است این طرح به صورت پایلوت در شهرستان قائمشهر اجرا و در نهایت این بازارچه در تمام شهرهای مازندران احداث شود.

این مسئول تصریح کرد: این کار ضمن اینکه موجب رونق اقتصادی می‌شود مشکل بیکاری را که یکی از معضلات استان است را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/86010/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول