اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

محوطه‌سازی پردیس دانشگاه آزاد یاسوج نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: یکی از سخت‌ترین کارهای ما در بحث محوطه‌سازی است که برای اتمام این کار به 20 میلیارد تومان نیاز داریم.

محوطه‌سازی پردیس دانشگاه آزاد یاسوج نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است

کرم جانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و این موضع کار را برای ما در خصوص محوطه‌سازی و سایر اقدامات عمرانی دانشگاه سخت کرده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل پروژه‌ها به کندی پیش می‌رود و تمام سعی ما بر این است که برای رفع مشکلات و باز شدن گره‌ها تلاش خود را چند برابر کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج از وضعیت نه چندان خوب اعتبارات عمرانی و تورم به عنوان مشکلات اصلی در پیشبرد پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاد کرد و گفت: مشکلات حقوقی نیز مزید بر علت شد تا نتوانیم آن‌گونه که باید کارها را به پیش بریم.

جانی‌پور از تدابیر معاونت عمرانی دانشگاه آزاد برای پیشبرد در امور گفت و خاطرنشان کرد: در معاونت عمرانی دانشگاه نسخه‌ای جدید برای کارها پیچیده شد و اکنون می‌بینیم که با وجود همه کمبودها کار به سرعت در این پردیس در حال انجام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: یکی از سخت‌ترین کارهای ما در بحث محوطه‌سازی است که برای اتمام این کار به 20 میلیارد تومان نیاز داریم.

وی از انجام مناقصه و واگذاری بخشی از محوطه به ارزش 8 میلیارد تومان به پیمانکار خبر داد و گفت: کار در این زمینه به صورت دو شیفته ادامه دارد.

این مسئول دانشگاهی از لزوم احساس مسئولیت مسئولان استانی در خصوص کمک به رفع مشکلات پردیس گفت و افزود: باید از همین جا از استاندار و معاونین وی تشکر کنیم که در همه حال پی‌گیر مشکلات ما هستند.

جانی‌پور در خاتمه گفت: مشکلات پردیس به آب و برق و گاز بر می‌گردد که اگر مسئولان برای رفع مشکلات احساس مسئولیت نکنند موجب بروز اعتراضات دانشجویی می‌شود.

انتهای پیام/2571/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول