اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

پژوهشکده معدن در دستور کار دانشگاه آزاد کاشمر قرار گیرد

فرماندار کاشمر گفت: اگر بخواهیم به اشتغال پایدار در منطقه دست یابیم باید دانشگاه آزاد اسلامی موضوع پژوهشکده معدن را در دستور کار قرار دهد.

پژوهشکده معدن در دستور کار دانشگاه آزاد کاشمر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران و دست‌اندرکاران حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر اظهار داشت: اگر بخواهیم به اشتغال پایدار در منطقه دست یابیم باید دانشگاه آزاد اسلامی موضوع پژوهشکده معدن را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با داشتن توانایی‌های لازم در حوزه پژوهش می‌تواند زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از این ظرفیت بالا در منطقه را فراهم کند، یادآور شد: پیوند موسسات آموزشی با بخش خصوصی یک اقدام خوب و تاثیرگذار در حوزه پژوهش در راستای رسیدن به اهداف است.

فرماندار کاشمر تاکید کرد: باید پایان‌نامه‌های دانشجویی بر مبنای نیاز شهرستان مدیریت شود تا از این پژوهش‌ها برای رشد و توسعه شهرستان حداکثر استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز شاهد رشد کاشمر در بخش‌های مختلف هستیم که در این راستا اساتید، رؤسای دانشگاه‌ها، شورای اسلامی شهر به خوبی این واقعیت مهم را درک کرده که اگر قرار است کاشمر در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و سایر علمی و فرهنگی در سطح کشور مشهود و شناخته شده باشد باید موضوع پژوهش را در دستور کار قرار دهد.

فروزان ارائه و ثبت مقالات پژوهشی در مجلات رسمی دنیا را از دستاوردهای حوزه پژوهش مراکز آموزش عالی شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در موضوعات پژوهشی به موفقیت دست یابیم باید سه عامل سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم از اتلاف وقت و هدر رفتن بودجه جلوگیری کنیم باید با بهره‌گیری از تحقیق و پژوهش، تصمیم درستی اتخاذ کنیم، اظهار داشت: با وضعیت کنونی و بودجه کشور دیگر زمان آزمون و خطا گذشته بنابراین باید با استفاده از پژوهش، آزمون و خطا را به صفر برسانیم.

انتهای پیام/2202/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول