اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی از قلم تا قدم:

دبیرخانه مرکزی جشنواره ملی «از قلم تا قدم» در بابل دائمی می‌شود

دبیر جشنواره ملی «از قلم تا قدم» گفت: دبیرخانه مرکزی جشنواره ملی «از قلم تا قدم» در بابل دائمی می‌شود.

دبیرخانه مرکزی جشنواره ملی «از قلم تا قدم» در بابل دائمی می‌شود

حسن کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی «از قلم تا قدم» به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بابل در دانشگاه صنعتی نوشیروانی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

دبیر جشنواره ملی «از قلم تا قدم» افزود: این جشنواره که از ابتدای هفته بسیج در فضای مجازی شروع به کارکرد با هدف ترویج و توسعه ضریب نفوذ حضور بسیجیان فعال در این حوزه شکل گرفت.

این مسئول گفت: مدت برگزاری این جشنواره و ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند در سراسر کشور از ابتدای هفته بسیج تا 20 آذر ‌جاری بوده که به دلیل استقبال بالای دانشجویان تا تاریخ 24 آذر تمدید شد.

کاظمی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 453 نفر در این جشنواره شرکت داشتند، گفت: وبلاگ‌های ارسالی با داوری شش تن از خبرگان و اساتید دانشگاه در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفته و تعداد 15 نفر به عنوان برگزیده این جشنواره از سوی هیئت داوران اعلام شدند.

وی به روند اجرای اختتامیه این جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه صبح روز سه‌شنبه 26 آذر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل آغاز به کار کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه دبیرخانه مرکزی جشنواره ملی از قلم تا قدم در بابل دائمی می‌شود،بیان داشت: مکان دبیرخانه مرکزی از قلم تا قدم به صورت دائم در بابل باقی می‌ماند و دومین جشنواره قلم تا قدم با محوریت یک شهید شاخص در سال آینده در بابل برگزار می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از برگزیدگان، داوران و عوامل اجرایی تجلیل شد، گفت: اعزام دانشجویان بسیج طرح ولایت به کشور و استان، برگزاری یادواره شهدا در کل دانشگاه‌های بابل، اجرا مراسم روز قشر، روز دانشجو و هفته بسیج و به‌روزرسانی وب سایت و وبلاگ در سطح دانشگاه‌ها است.

وی همچنین برگزاری  مراسم عزای سالار شهیدان در ایام محرم، مراسم دانشجویان جدیدالورود، تقویت حلقات صالحین، برگزاری نشست کرسی آزاداندیشی، اعزام راهیان نور، برگزاری جشنواره مبتکران و ممتازان را از دیگر برنامه‌های مهم دفتر بسیج بابل برشمرد.

دبیر جشنواره ملی «از قلم تا قدم» از تحصیل بیش از 40 هزار دانشجو در بابل خبر داد و اذعان داشت: بیشتر دانشجویان در 18 مرکز آموزش عالی عضو بسیج دانشجویی هستند.

انتهای پیام/86009/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول