اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای راهیابی به لیگ برتر امیدهای کشور انجام می‌شود

مصاف امید شهرداری یاسوج با تیم‌های قدرتمند در رفسنجان

مربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج گفت: با تیم‌های بزرگ و صنعتی فوتبال کشور در رفسنجان به میزبانی مس برای راهیابی به لیگ برتر جدال می‌کنیم.

مصاف امید شهرداری یاسوج با تیم‌های قدرتمند در رفسنجان

جواد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بالاخره نتوانستیم جواز برگزاری بازی‌های امیدهای کشور را در یاسوج برای راهیابی به لیگ برتر امیدهای کشور کسب کنیم.

وی گفت: هر چه تلاش کردیم و مدیران تیم فوتبال شهرداری هم رایزنی‌های خود را انجام دادند تقدیر این بود که بازی‌ها در جایی دیگر به غیر از یاسوج برگزار شود.

رضایی از تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج به عنوان پدیده در امیدهای فوتبال کشور یاد کرد و گفت: نتایجی با این تیم به دست آوردیم که تا مدت‌ها هیچ تیمی در استان قادر به کسب آن نخواهند بود.

وی از میزبانی مس رفسنجان در دور دوم بازی‌های امیدهای کشور برای راهیابی به لیگ برتر گفت و افزود: این میزبانی به مس رفسنجان یکی از تیم‌های صنعتی فوتبال کشور داده شد و باز هم تیم‌هایی همچون شهرداری یاسوج با این همه نتایج درخشان در رده بزرگسالان و امیدهای فوتبال کشور نادیده گرفته شدند.

رضایی ادامه داد: در یک گروه چهار تیم با حضور تیم‌های بزرگ صنعتی کشور همچون شهرداری تبریز، صبای قم و مس رفسنجان قرار داریم و شک نکنید اگر بازی‌ها در یاسوج برگزار می‌شد ما از هم اکنون باید خود را لیگ برتری می‌دانستیم.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: با این وضعیت هم ما به دنبال حضور در لیگ برتر فوتبال کشور هستیم و با همه قوا و با توان آخر خود در مقابل تیم‌های متمول فوتبال کشور برای راهیابی به یک رده بالاتر از فوتبال کشور قرار می‌گیریم.

رضایی گفت: بازی‌ها از روز چهارم دی‌ماه در گروه ما و در شهر رفسنجان آغاز می‌شود که تمرینات لازم را برای رویارویی با تیم‌ها انجام داده‌ایم.

وی به چگونگی صعود تیم‌ها از دو گروه به لیگ برتر امیدهای کشور گفت و افزود: تیم نخست به صورت مستقیم به لیگ برتر می‌رود و تیم دوم هم با تیم دوم گروه بعد بازی خواهد کرد که در مجموع دو بازی یکی از آن‌ها به لیگ برتر فوتبال کشور صعود می‌کند.

انتهای پیام/2571/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول