اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز:

تراکتور با 2 هافبک دفاعی به پیشواز بازی‌های آسیایی می‌رود

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ما باید پیش از آغاز رقابت‌های آسیایی با دو هافبک دفاعی بازی کنیم، شرایط مسابقات آسیایی با رقابت‌های لیگ برتر متفاوت بوده و باید با آمادگی کامل به رقابت‌های آسیایی گام نهیم.

تراکتور با 2 هافبک دفاعی به پیشواز بازی‌های آسیایی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید جلالی شامگاه امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با سپاهان اصفهان اظهار کرد: هدف و نیت ما در رقابت‌های لیگ برتر فقط قهرمانی است و ما در حال طی مراحل این امر مهم بوده و فردا نیز برای رسیدن به هدف خود و همچنین جبران نتیجه بازی با ذوب آهن، برای پیروزی بر سپاهان وارد میدان خواهیم شد.

وی افزود: تیم‌های حاضر در لیگ برتر هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را داشته و از عدم پیروزی سپاهان در چند بازی گذشته و ضعف گلزنی خط حمله این تیم نهایت استفاده را برای کسب پیروزی کرده و باید این نکته را اضافه کنم که تحلیل من از تیم سپاهان تیم قدرتمند است، با این وجود برای پیروزی در بازی فردا به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: پیش از بازی ذوب آهن سه بازی سخت مقابل پرسپولیس، استقلال و دربی فوتبال تبریز برگزار کرده بودیم و بازیکنان تیم تراکتورسازی برابر ذوب آهن بازی را آسان فرض کرده بودند که برخلاف این تصور خیلی زود گل خوردیم، اما با تلاش بازیکنان توانستیم از حریف خود پیش افتاده و امیدوار به پیروزی بودیم، اما دیدید که در دقیقه 90 گل خوردیم.

وی با ذکر اینکه دریافت گل به خودی در بازی با ذوب آهن هیچ ذهنیت ضعف در بازیکنانش ایجاد نکرده، عنوان کرد: ما باید پیش از آغاز رقابت‌های آسیایی با دو هافبک دفاعی بازی کنیم و شرایط مسابقات آسیایی با رقابت‌های لیگ برتر متفاوت بوده و باید با آمادگی کامل به رقابت‌های آسیایی گام نهیم.

جلالی گفت: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن محرومی نداریم و امیدواریم از این بازی تماشاگران تراکتورسازی استقبال لازم را کرده و تیم ما نیز با کسب سه امتیاز همچنان در کورس قهرمانی باشد.

دو تیم تراکتورسازی تبریز با سپاهان اصفهان ساعت 15 فردا در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم می روند.  بازی رفت دو تیم سال گذشته در اصفهان با نتیجه 4 بر 1 به سود تراکتورسازی خاتمه و در بازی برگشت  سپاهان  در تبریز به برتری 3 بر 1 دست یافته بود.

انتهای پیام/60002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول