اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

تیم مذاکره‌کننده جایگاه ایران را حفظ کند

امام جمعه موقت دزفول گفت: آمریکا می‌داند همبستگی و مقاومت مردم منطقه از انقلاب پر شور ایران اسلامی نشأت گرفته به همین دلیل مذاکره‌کنندگان نیز باید جایگاه ایران را حفظ کند.

تیم مذاکره‌کننده جایگاه ایران را حفظ کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان دزفول اظهار داشت: از دولت‌مردانی که با گروه 1+5 مذاکره کرده تشکر می‌کنیم و تلاش و کوشش این گروه را به عنوان خدمت به رفع مشکلات مردم ایران ارج می‌نهیم.

وی اضافه کرد: باید دقت کرد که با توجه به سوابق تاریخی و جنایت‌های آمریکا در حق ایران به این سادگی نمی‌توان به آنان اعتماد کرد.

امام جمعه موقت دزفول همچنین عنوان کرد: آمریکا می‌داند همبستگی و مقاومت مردم منطقه از انقلاب پر شور ایران اسلامی نشأت گرفته به همین دلیل مذاکره‌کنندگان نیز باید جایگاه ایران را حفظ کنند.

خسروپناه تاکید کرد: مذاکرات همراه با نرمش قهرمانانه بوده اما مذاکره ذلیلانه مورد تایید نیست.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه در خصوص معضل بی‌حجابی در سطح جامعه گفت: مردم، مسئولان و به ویژه خانواده‌ها باید متوجه حجاب و عفاف خود باشند و برای همیشه و همه جااین ارزش‌ها را حفظ کنند.

وی با تسلیت اربعین حسینی گفت: در مراسم‌های برگزار شده به این مناسبت حضوری فعال داشته باشیم و این فرهنگ غنی را به نسل‌های جوان، بیش از پیش آموزش دهیم.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول