اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

قاتل خاموش 2 نفر را به کام مرگ کشاند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: دو نفر بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن در جاده قدیم قم - کاشان فوت کردند.

قاتل خاموش 2 نفر را به کام مرگ کشاند

محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تبیین مهم‌ترین حوادث هفته گذشته بیان داشت: در این مدت شاهد حوادثی مانند مسمومیت، تصادف با گاردریل و برخورد دو دستگاه پژو در جاده اصفهان بوده‌ایم.

وی با تشریح جزئیات حادثه مسمومیت گفت: در تماسی با اورژانس 115، مسمومیت سه نفر در جاده قدیم قم- کاشان اعلام شد که پس از دریافت این گزارش از نزدیکترین پایگاه اورژانس 115، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در این حادثه سه نفر با گاز مونواکسید کربن در کارگاهی واقع در جاده قدیم قم - کاشان مسموم شده بودند که پس از رسیدن پرسنل اورژانس به محل وقوع حادثه دو نفر از آنها فوت کرده و یک نفر دیگر نیز با عملیات احیا برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی اعزام شد.

وی همچنین از حادثه برخورد یک دستگاه پژو با گاردریل در اتوبان قم – تهران خبر داد و ابراز داشت: در این حادثه یک خانم 45 ساله به دلیل شدت حادثه در دم فوت کرد و چهار نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

باقری ادامه داد: مصدومین این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از برخورد دو دستگاه خودروی پژو در جاده قدیم اصفهان به قم خبر داد و تصریح کرد: پس از دریافت گزارش این حادثه به سرعت دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از حضور پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه مشخص شد که متاسفانه به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده به سرنشینان خودروها چهار جوان 25 تا 30 ساله در دم جان سپردند.

انتهای پیام/78005/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول