اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نهایی لیگ دسته اول بسکتبال بانوان

شهرداری سنندج نفت را به آتش کشید

تیم بسکتبال بانوان شهرداری سنندج در آخرین بازی مرحله رفت لیگ دسته اول بانوان کشور، برابر پالایش نفت آبادان با نتیجه نزدیک 71 بر 69 به برتری دست یافت.

شهرداری سنندج نفت را به آتش کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور امروز با برگزاری 3 مسابقه در شهر ساری به پایان رسید.

در یکی از بازی‌های هفته دوم و پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک، شهرداری سنندج که دیروز در مقابل کوشا سپهر سبلان تهران یک شکست تلخ را پذیرفته بود به میدان رفت.

حریف امروز این تیم، پالایش نفت آبادان بود که در بازی گذشته خود توانسته بود با نتیجه سنگین 87 بر 52 شهرداری تبریز را مغلوب و برای حریف کردستانی خود خط و نشان بکشد.

در این رقابت که دقایقی قبل به پایان رسید تیم شهرداری برابر رقیب آبادانی خود، یک بازی نزدیک را به نمایش گذاشت و در پایان با حساب 71 بر 69 سربلند از زمین بیرون آمد.

به این ترتیب شهرداری سنندج که تا پیش از این مسابقه 7 امتیاز از 4 دیدار قبلی خود اندوخته بود دو امتیاز دیگر نیز به دست آورد و با 9 امتیاز چشم به دور برگشت رقابت‌ها خواهد دوخت.

در دیگر بازی‌های امروز تیم‌های تهرانی کوشا سپهر سبلان با پاسارگاد جنوب غرب و استقلال ساری با شهرداری تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

در جدول رده‌بندی بدون احتساب سایر نتایج شهرداری سنندج 9 امتیازی است،کوشا سپهر سبلان تهران با کسب 4 برد متوالی 8 امتیازی است، نفت پالایش آبادان نیز با وجود این شکست امتیازات خود را به 7 رساند.

پاسارگاد جنوب غرب تهران با 6 امتیاز، استقلال ساری با 5 امتیاز و شهرداری تبریز با 4 امتیاز رتبه‌های بعدی جدول را در اختیار دارند.

دور رفت از مرحله نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم‌های پالایش نفت آبادان شهرداری تبریز استقلال ساری، شهرداری سنندج، کوشا سپهر سبلان و پاسارگاد جنوب غرب تهران در دو هفته برگزار شد که هفته نخست آن به میزبانی سنندج و هفته دوم به میزبانی شهرستان ساری در جریان بود.

انتهای پیام/79012/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول