اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بهمئی:

دولت در تغییر مدیران به حرمت آن‌ها توجه کند

امام جمعه موقت بهمئی گفت: انتظار می‌رود در عزل و نصب‌ها حرمت‌ها حفظ شود و بدون هماهنگی مدیران و مسئولان قبلی آن‌ها را تغییر ندهند.

دولت در تغییر مدیران به حرمت آن‌ها توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الاسلام ایوب اکبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهمئی اظهار کرد: امام علی (ع) از پیامبر اسلام روایت می‌کند که تقوا یعنی انجام واجبات و ترک محرمات و معاشرت صحیح با مردم داشتن که در دنیای امروزی خیلی از مکافات برای ما به وجود می‌آید که علل و عواملی دارد و معمولا ما هم تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازیم و در روایت معصومین آمده که خیلی از این مشکلات و عامل این مشکلات خود ما هستیم.

اکبری افزود: پیامبر فرمودند سه گناه است که خداوند در عقوبت آن‌ها صبر نمی‌کند و نمی‌گذارد که به قیامت برسد، بلکه عقوبتش را در همین دنیا می‌دهد که عبارتند از کفر، ظلم کردن به مردم یعنی به جای گره‌گشایی از مشکلات دیگران مشکلی دیگر به مشکلاتشان افزودن و آخرین مورد، عاق والدین است که اثرات سوئی در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خیر دنیا و آخرت و عمر طولانی و با برکت در احترام به والدین است و همه مشکلات و مصیبت‌های ما به این سه بر می‌گردد.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته بهمئی گفت: انسان تحت هیچ شرایط حق اف گفتن و بی‌حرمتی به والدین را ندارد و در هر موقعیتی که هستیم باید حرمت والدین را حفظ کنیم.

اکبری در فرازی دیگر از خطبه‌های امروز ضمن اشاره به تغییر دولت و حاکم شدن دولت و تفکر جدید گفت: انتظار می‌رود در عزل و نصب‌ها حرمت‌ها حفظ شود و بدون هماهنگی مدیران و مسئولان قبلی آن‌ها را تغییر ندهند.

وی افزود: مسئولان نیز باید بدانند پذیرش مسئولیت در معنای واقعی چیزی جز ایثار، رنج و مکافات و حرص و جوش خوردن ندارد و باید عواقب را مدنظر داشته باشند.

اکبری گفت: از مردم انتظار داریم در انتخاب مسئولان شهرستان تعصبات قومی و قبیله‌ای را دخیل ندارند و از افراد شایسته و دارای شاخصه‌های مدیریتی حمایت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به محرومیت شهرستان بهمئی و ظرفیت‌های موجود برای توسعه آن باید مردم و مسئولان با همدلی این شهرستان را درگیر مسائل حاشیه‌ای قومی، قبیله‌ای و حزبی نکنند که این عوامل مانع توسعه شهرستان خواهد شد.

امام جمعه موقت بهمئی ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری گفت: افرادی که در عرصه راهداری خدمت می‌کنند، ایثارگران گمنامی هستند که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در خطرناک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

 انتهای پیام/82015/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول