اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

زاویه‌داران با نظام و رهبری در مدیریت‌های فارس جایی ندارند

استاندار فارس گفت: کسانی که با رهبری و نظام زاویه داشته باشند، در هیچ‌یک از کارهای اجرایی از آنها استفاده نمی‌شود.

زاویه‌داران با نظام و رهبری در مدیریت‌های فارس جایی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمد احمدی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‌های زکات استان فارس در سخنانی اظهار داشت: ایران اسلامی برای احیای ارکان دین مبین اسلام با هدایت و راهنمایی‌های روحانیت ، فقه اسلامی را در جهان نهادینه و عملی کرده است.

وی با اشاره به اینکه اطاعت از ولی فقیه امری واجب و ضروری است، افزود: عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری، به مسئولان، مدیران و دیگر آحاد جامعه مشروعیت داده و باید از این فرصت به دست آمده کمال استفاده را ببریم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: مسئولان، مدیران ارشد و فرمانداران و دیگر خدمتگزاران در این استان با محوریت روحانیت، مسجد و حوزه‌های علمیه در سطح استان،  فارس را گسترش و رونق دهند.

استاندار فارس اضافه کرد: اگر مسئول و یا فرمانداری در حیطه وظائف خود دچار خطا و نقصانی شد، روحانیت با ارتباط تلفنی باید تذکر دهد تا شاهد جامعه‌ای پویا، بانشاط و به دور از تنش و تشنج در این استان باشیم.

احمدی در مورد تحریم‌های اقتصادی از سوی استکبار علیه ایران اسلامی بیان داشت: این فشارها برای رسیدن به اهداف انقلابی، عمرانی و اقتصادی یک فرصت بوده و باید از تمام توانایی‌های خود در مقابله با این ترفند دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی اضافه کرد: ما باید فارس را با داشتن ظرفیت‌های بالای علمی، به ویژه 60 هزار عضو جامعه مهندسین و 14 هزار مهندس کشاورزی و نیز پزشکان متخصص و بهره‌گیری از این توان علمی و با وحدت و همدلی به جایگاه واقعی خود برسانیم.

استاندار فارس عنوان کرد: اگر کسی با رهبری و نظام زاویه و فاصله داشته باشد در هیچ‌یک از کارهای اجرایی از وی استفاده نمی‌شود و در غیر این صورت مشروعیت خود را از دست می‌دهیم.

احمدی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تنش‌های پیش رو، ارتباط خود را با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برقرار کرده تا در مسیر اهداف انقلاب و ولایت گام برداریم.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول