اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران نقض توافقنامه ژنو است

امام جمعه آستارا گفت: غرب به توافق هسته‌ای ژنو پس از تفاهم عمل نکرد و با تصویب تحریم‌های جدید ثابت کرد قابل اعتماد نیست.

اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران نقض توافقنامه ژنو است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم‌ حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر سجده بر مهر در برابر پیشگاه الهی را نشانه شکرگزاری انسان و بندگی او دانست.

وی با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه افزود: حوزه و دانشگاه مکمل هم هستند که در این راستا در شعار موفق اما در عمل ناموفق بودیم.

خطیب جمعه آستارا گفت: اگر حوزه و دانشگاه با هم وحدت و اتحاد داشته باشند یک انقلاب در جامعه ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه آستارا دارای چندین دانشگاه و یک حوزه علمیه است، تصریح کرد: دانشگاه‌ها و حوزه علمیه آستارا با وحدت و اتحاد و برگزاری جلسات مشترک الگوی وحدت حوزه و دانشگاه در کشور شوند.

حافظ‌نیا به سالگرد حفاظت هواپیمایی کشور اشاره کرد و یادآور شد: در زمان دفاع مقدس این نهاد به دستور امام راحل تاسیس شد و برکات زیادی برای هواپیمایی داشت.

وی با تصریح بر اینکه تاکنون با حفاظت و نظارت حفاظت هواپیمایی کشور موردی از هواپیما ربایی رخ نداده است، خاطرنشان کرد: این امر به دلیل نظارت و اقتدار و رصد سپاه حفاظت هواپیمایی کشور است.

خطیب جمعه آستارا با تبریک روز ثبت و احوال یادآور شد: انسان‌ها از روز تولد، ازدواج و تا فوت با ثبت و احوال در ارتباط هستند.

وی به مردم آستارا توصیه کرد تا تولد فرزندان خود را سر موعود مقرر قانونی در 15 روز انجام دهند و شناسنامه بگیرند.

حافظ‌نیا تصریح کرد: طبق اعلام ثبت و احوال آستارا اکثریت مردم آستارا اسامی فرزندان خود را به نام امامان و نام‌های مذهبی نامیده‌اند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه دوشنبه اربعین حسینی است، خاطرنشان کرد: در روایت به اربعین بسیار اشاره شده و مردم کشورمان اربعین را با شکوه برگزار می‌کنند.

وی یادآور شد: امسال طبق سنت گذشته مردم آستارا تجمیع عاشوراییان شهرستان آستارا برای عزاداری در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم آستارا برگزار می‌شود و این تجمع سالانه عزاداران حسینی است.

حافظ‌نیا به مذاکرات ژنو اشاره کرد و یادآور شد: غرب به توافق هسته‌ای ژنو پس از تفاهم عمل نکرد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با تصویب تحریم‌های جدید توافقنامه هسته‌ای را نقض کرد و نشان داد که قابل اعتماد نیست.

ا‌نتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول