اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

بخش خصوصی 4 بازارچه محلی در مجتمع‌های مسکن مهر احداث می‌کند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با مشارکت بخش خصوصی قرار است چهار بازارچه محلی در سایت‌ها و مجتمع‌های مسکونی مهر در استان اردبیل احداث شده و به بهره‌برداری برسد.

بخش خصوصی 4 بازارچه محلی در مجتمع‌های مسکن مهر احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: این بازارچه‌ها با هدف ارائه خدمات مناسب به ساکنان مسکن مهر که امکان دسترسی به شهر و خرید از بازارهای اصلی و میادین میوه و تره‌بار را ندارند، با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی با قدردانی از دستگاه‌های خدمات‌رسان در تأمین زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌های مسکونی مهر تصریح کرد: شرکت گاز به تمام تعهدات خود به شایستگی عمل کرده اما همچنان شرکت آب و فاضلاب و برق در انجام تعهدات خود با برخی مشکلات و تنگناهایی روبه‌رو هستند که امیدواریم با تدبیری مناسب مشکلات پیش آمده برطرف شده و زمینه‌ای فراهم آید تا ساکنان مسکن مهر به راحتی بتوانند از خدمات و تأمین زیرساخت‌های لازم و رفاهی استفاده کنند.

حیدری با انتقاد از وضعیت نامناسب فاضلاب در برخی از شهرک‌ها خاطر نشان کرد: ما بیش از 4.5 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب از بابت تأمین زیرساخت‌ها اعتبار پرداخت کردیم اما کارها به موقع انجام نشده و گاه شاهد رفتارهای طلب‌کارانه مدیران و مسئولان این شرکت هستیم.

این مسئول اضافه کرد:‌ در دو شهرک پیله‌سحران و شام‌اسبی هنوز بخش عمده‌ای از خط انتقال فاضلاب اجرایی و عملیاتی نشده و انتظار می‌رود عقب‌ماندگی‌ها جبران و مشکلات پیش آمده از این بابت حل و فصل شود.

وی تعهد استان را در ساخت مسکن مهر و تحویل آن به متقاضیان 53 هزار و 700 واحد اعلام کرد و ادامه داد: هنوز در شهرهای بالای 25 هزار نفر 14 هزار واحد تحویل متقاضیان نشده و در این زمینه تلاش می‌شود تا برخی از زیرساخت‌ها به سرعت تأمین و اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان به احداث 12 شهرک مسکن مهر در استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: در دو مورد از این شهرک‌ها زیرساخت‌ها به صورت کامل آماده شده و در چهار شهرک نیز زیرساخت‌ها در مرحله پایانی تأمین و تجهیز است و اما در شش شهرک باقی‌مانده تنها بخشی از کارها انجام شده و مابقی متوقف شده است.

حیدری احداث شش مسجد و هفت مدرسه را در مجتمع‌های مسکونی مهر یادآور شد و گفت:‌ همه این مساجد و مدارس در صورت تأمین اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در سه ماهه اول سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: آنچه که در زمینه مسکن مهر باید به آن توجه کنیم عمل به تعهدات و تحویل به موقع واحدهای تولیدی است که به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگر باید مشکلات و نارسایی‌های احتمالی برطرف شده و بسیاری از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مثبت در تحویل به موقع واحدها به متقاضیان صورت بگیرد.

انتهای پیام/62006/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول