اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان چالوس:

زمین ماندن پروژه‌ها کار شایسته‌ای نیست

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: با گذشت چند ماه پروژه استادیوم ورزشی 5 هزار نفری شهید بهشتی چالوس بر زمین ماند و این کار شایسته‌ای نیست.

زمین ماندن پروژه‌ها کار شایسته‌ای نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری امشب در حاشیه بازدید از پروژه استادیوم شهید بهشتی روستای توپا ابراهیمی شهرستان چالوس که از پروژه‌های ملی در این شهرستان بود، اظهار داشت: با گذشت چند ماه پروژه استادیوم ورزشی 5 هزار نفر شهید بهشتی چالوس بر زمین مانده است و این کار شایسته‌ای نیست.

وی با اشاره به اینکه اگرچه خرید زمین در دستور کار پروژه‌های حاصل از سفر مقام معظم رهبری نبود، خاطرنشان کرد: با عنایت دفتر مقام معظم رهبری این لطف شامل حال مردم چالوس شد و مبلغ 600 میلیون تومان برای خرید زمین در نظر گرفته شد.

امام جمعه چالوس، ساخت استادیوم ورزشی را راهی برای جلوگیری از بزهکاری جوانان عنوان کرد و متذکر شد: بدون شک ورزش برای جوانان نقش مهم و حیاتی دارد و همه باید برای ارتقای فرهنگ ورزش جوانان گام برداریم.

راشدی یادآور شد: تأسیس یک مرکز فرهنگی ـ  ورزشی در خور شأن جوانان شهرستان چالوس موجب ایجاد روحیه و نشاط در مردم و جوانان می‌شود.

وی از پیگیری این پروژه و انعکاس آن به دفتر مقام معظم رهبری در أسرع وقت خبر داد و گفت: به‌وزدی مشکلات ناشی از این پروژه را به دفتر مقام معظم رهبری انعکاس می‌دهیم و پیگیری‌های لازم را برای تحقق این امر و اجرای سریع‌تر این پروژه انجام می‌دهیم.

امام جمعه چالوس در پایان اذعان داشت: بنابر تاکید دولت جدید اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره باید در دستور کار همه خدمتگزاران دولت قرار بگیرد.

انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول