اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر ساحلی نور خبر داد

اصلاح هندسی میادین و تقاطع حادثه‌ساز در شهر ساحلی نور

شهردار شهر ساحلی نور از اصلاح هندسی میادین و تقاطع حادثه‌ساز در شهر ساحلی نور خبر داد.

اصلاح هندسی میادین و تقاطع حادثه‌ساز در شهر ساحلی نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مرتضی مومنی امشب در دومین شب دیدار مردمی به همراه اعضای شورای اسلامی شهر نور در جمع شهروندان نوری در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: تعامل خوب اعضای شورای شهر با شهرداری،منشأ خدمات‌رسانی مطلوب‌تر می‌شود و تعامل مردم با شهرداری نیز این خدمات را ارتقا و اعتلا می‌بخشد.

وی ابراز داشت: انتظارات بین شهروند و شهرداری دو سویه است،شهروند از شهرداری انتظار خدمات‌دهی مطلوب و رفاه و آسایش بیشتر در قبال این خدمات را دارد و شهرداری نیز انتظار دارد شهروند به قانون احترام بگذارد و با شهرداری همکاری داشته باشد.

شهردار شهر ساحلی نور، یکی از انتظارات اصلی از شهروندان را رعایت قانون و عدم ساخت‌وساز و احداث بناهای غیرمجاز عنوان کرد و افزود: این امر علاوه بر اینکه در آینده مشکلاتی برای خود شهروند به دنبال دارد، ظاهر و معماری شهر را نازیبا و ناهمگون می‌سازد.

مومنی با اشاره به اینکه شهرداری با ترازوی مردمی و میزان خدمات ارائه شده ارزیابی می‌شود، ابراز داشت: شهرداری نور در کنار خدمات روزمره خود به برخی امور زیربنایی و عمرانی کلان هم توجه دارد که از جمله آن تهیه طرح اصلاح هندسی میادین به ویژه میادین و تقاطع حادثه‌ساز، فعال کردن کمیته جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، رفع و ساماندهی سد معبر، ساماندهی ناوگان موتوری شهرداری و سایر امور است.

در ادامه این دیدار، تعدادی از شهروندان نقطه نظرات خود را اعلام کردند و مطالبات خود را عنوان کردند که از جمله آن تشکیل کارگروه اقتصادی در شهر و شهرداری، توسعه شهر و پیگیری دیگر مطالبات بود.

انتهای پیام/86023/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول