اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان موجب پیشرفت می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان موجب طی کردن مسیر جهشی کشور به‌ سوی آینده می‌شود.

توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان موجب پیشرفت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر کرمانشاه اظهار داشت: سیاست‌های کشور باید منطبق با ایده‌ و بر پایه شرکت‌های دانش‌بنیان باشد.

وی، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان را موجب طی کردن مسیر جهشی کشور به‌سوی آینده دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه به قابلیت‌ها و امکانات مادی و معنوی این استان اشاره فرمودند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: می‌توان از بنیه علمی مناسب و افراد باانگیزه افراد برای پیشرفت استفاده کرد و مهم‌ترین تلاش جهاد دانشگاهی این است که افراد صاحب ایده را در دل خود جای دهد و ارتباط بین افراد و صنعت کشور در زمینه محصولات علمی ایجاد کند.

به گفته استاندار کرمانشاه، اگر به علم و دانش در استان کرمانشاه بها داده شود، بسیاری از مشاغل مغفول مانده در جامعه مطرح می‌شود.

رضایی‌بابادی تأکید کرد: جوانان بااستعداد باید در محور توسعه استان قرار بگیرند و توجه به دانش جوانان آینده خوبی به‌دنبال خواهد داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: در سند چشم‌انداز 1404 باید 50 هزار شرکت دانش‌بنیان وجود داشته باشد.

بهروز بادکو با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای منابع مختلفی است، متذکر شد: استان کرمانشاه با 2.6 درصد جمعیت کشور، باید 230 هزار ایده داشته باشد و استفاده از امکانات و منابع موجود موجب رشد و پیشرفت خواهد شد.

*راه‌اندازی دبیرخانه دائمی فن‌آفرینی و فن بازار منطقه زاگرس در کرمانشاه

دبیر اجرایی جشنواره برق و کامپیوتر استان کرمانشاه نیز در این مراسم از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی فن‌آفرینی استان و نیز فن بازار منطقه زاگرس در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در این جشنواره 34 حامی داشتیم و جشنواره در سه بخش مسابقه طراحان کسب و کار، آموزش و نمایشگاه برگزار شد.

شهریار فرهنگ با بیان اینکه یک‌هزار و 400 نفر بازدیدکننده داشتیم، افزود: در این جشنواره سیستم نوآوری باز استفاده شد و 150 شرکت‌کننده نیز حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه از برگزیدگان حمایت می‌کنیم، ابراز داشت: خدمات استعدادیابی نیز به‌صورت برنامه جانبی جشنواره ارائه شد.

در این جشنواره با نظر هیئت داوران، محمدصادق شاه‌آبادی برای طراحی و ساخت اسکنر هوشمند تشخیص تغییرات رنگ مطابق با الگوی بینایی انسان رتبه اول را کسب کرد.

سیدهاشم امیری برای تولید محصولات الکترونیکی خدمات آموزشی و مهدی گلبنی برای فروش بازی شورش در جنگل در سایت محصولات شرکت «اپل» رتبه دوم جشنواره را به‌دست آوردند.

مهران ضیغمی برای طراحی و تولید ماشین جوجه‌کشی دیجیتال، حشمت احمدی‌فر برای طراحی و ساخت دوربین کاوش‌گر چاه‌های عمیق آب، سهراب یوسف‌شاهی برای ساخت جدول‌های پلیمری فتوکاتالیست و لومینسانس با استفاده از تکنولوژی نانو ذرات، سامان سلطانی برای طراحی و ساخت نرم‌افزارهای موبایل، علی زالی‌پور برای طراحی و ساخت درایور سیستم‌های روشنایی «ال.ای.دی» و افشین همتی برای کنترل هوشمند لوازم خانگی از طریق بلوتوث به‌ عنوان نفرات سوم این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2700/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول