اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

ورودی شهر کرج باید مناسب‌سازی شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: ورودی شهر کرج باید مناسب‌سازی شود.

ورودی شهر کرج باید مناسب‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس آخوندی عصر امروز در جلسه شورای حمل و نقل استان البرز، اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان البرز که یکی از استان‌های پرتردد کشور است باید از لحاظ ورودی و خروجی‌ها و همچنین انضباط شهری بیشتر مورد توجه قرار گیرد و از لحاظ سطح کیفی مناسب‌سازی شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رشد جمعیت در این استان می‌طلبد که در حوزه‌های مختلف از جمله راه و حمل و نقل نیز البرز با رشد مواجه باشد، افزود: این استان دارای دو نقص از جمله عدم یکپارچگی در ساختار شهری و کیفیت نازل محله‌ها است که باید برای تحقق این اهداف این دو نقیصه برطرف شود.

آخوندی با اشاره به اینکه ساخت و سازهای کیفی در شهر کرج باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات برای کلانشهر کرج بازنگری در ورودی شهر است.

وی تأکید کرد: هم اکنون شهر کرج با ورودی بسیار نامناسبی رو به رو است که لازم است ایده‌های مناسب برای مناسب‌سازی ورودی شهر کرج در نظر گرفته شود.

این مسئول اجرای طرح جامع تفضیلی شهر کرج و رسیدگی به کمبود امکانات در شهرک‌های اطراف استان البرز، مدیریت ترافیکی شهر کرج، بهره‌گیری از نهایت ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی، روند مطالعه کمربند سبز شهر کرج و ... را از جمله مهمترین اقداماتی دانست که باید در این استان ببیشتر مورد توجه مسئولان باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه باید بار ترافیک شهر کرج به ناوگان حمل و نقل ریلی منتقل شود، گفت: مهمترین رویکرد دولت توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی در کشور است که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم یکی از مهمترین اولویت‌های کاری مورد تأکید قرار گرفته است.

آخوندی با بیان اینکه موضوع ترافیک اتوبان یکی از مهم‌ترین مسائل و معضلاتی است که باید با توسعه حمل و نقل ریلی کنترل شود، ادامه داد: بسط سیاست کلی دولت در خصوص معضل ترافیک باید در اولویت مسئولان باشد.

آخوندی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا در کرج یکپارچه‌سازی سیستم راه‌آهن در این کلانشهر است.

وی در پایان اذعان داشت: در این راستا باید هرچه سریعتر پروژه قطار شهری کرج به سرانجام برسد تا بخشی از مشکلات ترددی مردم رفع شود.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول