اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد‌:

‌عمل ارتوپدی غضروف‌گذاری با موفقیت در بیمارستان شهدای محمودآباد انجام شد

رئیس بیمارستان شهدای شهرستان محمودآباد گفت: برای نخستین بار در بیمارستان شهدا عمل جراحی ارتوپدی غضروف‌گذاری مصنوعی صورت گرفته است.

‌عمل ارتوپدی غضروف‌گذاری با موفقیت در بیمارستان شهدای محمودآباد انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محمودآباد، بیمارستان شهدای شهرستان محمودآباد به سطح یک مثبت ارتقا درجه پیدا کرد.

گشتاسبی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: در پی سیاست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وطی پایش‌های به عمل آمده از سوی دفتر اعتباربخشی و پایش‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیمارستان شهدا را حائز کسب امتیازهای مطلوب دانسته‌اند.

وی گفت: این بیمارستان از سطح سه به سطح یک مثبت ارتقا پیدا کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد ارائه مطلوب خدمات درمانی، تکریم ارباب رجوع، مدیریت راهبردی و بهبود روش‌ها را از جمله موارد ارتقا یافته در سال جاری دانسته و افزود: افزایش فضای فیزیکی بیمارستان و افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه از جمله برنامه‌های این بیمارستان درآینده نزدیک است.

نریمانی رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد نیز با اعلام به‌کارگیری تمام ظرفیت و توان بیمارستان در ارائه خدمات به شهروندان اذعان داشت: برای نخستین بار در بیمارستان شهدا عمل جراحی ارتوپدی غضروف‌گذاری مصنوعی صورت گرفته و این بیمارستان آمادگی لازم برای جراحی‌های مشابه را دارد.

رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد همچنین قابلیت این بیمارستان در ارائه خدمات تخصصی در کلینیک این بیمارستان را مطلوب دانسته و از دعوت به همکاری پزشک فوق تخصص گوارش در این بیمارستان خبر داد.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول