اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

بهره‌برداری از روکش آسفالت آزادراه کرج ـ قزوین ـ زنجان

با حضور وزیر راه و شهرسازی از روکش آسفالت آزادراه کرج، قزوین،‌ زنجان بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از روکش آسفالت آزادراه کرج ـ قزوین ـ زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس آخوندی ظهر امروز با حضور در استان البرز ضمن بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی البرز در مراسم بهره‌برداری از روکش آسفالت آزادراه کرج ـ قزوین ـ زنجان حضور یافت.

در این مراسم آخوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای دستیابی به موفقیت در حوزه راه حمایت از سرمایه‌گذاران از مهمترین برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه راه‌ها یکی از مهمترین دلایل پیشرفت و توسعه و همچنین آبادانی محسوب می‌شود، افزود: وزارت راه و شهرسازی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه راه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور ادامه داد: همکاری وزارت راه با انجمن شرکت‌های راهسازی می‌تواند فضای توسعه فعالیت‌ راهداری‌ها را فراهم کند.

آخوندی بر بهره‌مندی از توان و ظرفیت‌های مهندسان عمران به منظور تحقق اهداف مورد نظر تاکید کرد و گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر و توسعه راه‌ها و پیشرفت بیشتر از تمام توان مهندسان عمران استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2302/غ10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول