اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خبر داد

توزیع 1.9 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای شهرستان سنندج

فرماندار سنندج از توزیع یک ‌میلیون و 900 هزار لیتر نفت سفید در سطح روستاهای این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

توزیع 1.9 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای شهرستان سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل صبح امروز در جلسه ستاد حوادث شهرستان سنندج که با هدف بررسی نحوه تامین و ذخیره‌سازی سوخت، آرد و سایر مایحتاج ضروری مردم در روستاهای صعب‌العبور و برفگیر شهرستان در فرمانداری سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک میلیون و 900 هزار لیتر نفت سفید، 2 میلیون و 900 هزار لیتر گازوئیل، یک‌ میلیون و 600 هزار لیتر بنزین و 114 هزار کیسه آرد توسط تعاون روستایی در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: با اعلام شرکت نفت، در حال حاضر تمام انبارها و تانکرهای سوخت در روستاهای شهرستان پر بوده و سهمیه آرد ماه‌های بهمن و اسفند در روستاهای شهرستان نیز پس از انجام بررسی و برنامه‌ریزی‌های صورت می‌گیرد.

به گفته فرماندار شهرستان سنندج، تمهیدات لازم برای توزیع و ذخیره‌سازی سوخت و آرد مورد نیاز مردم تا پایان فصل سرما انجام شده و در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

میرزایی‌اصل تصریح کرد: با توجه به اینکه آغاز بارش نزولات آسمانی و فصل سرما راه‌های دسترسی به تعدادی از روستاهای شهرستان را دچار اختلال می‌کنند انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی باید اولویت همه متولیان امر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود انتظار می‌رود با تلاش و اهتمام متولیان امر هیچ خللی در امر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم ایجاد نشود.

این مسئول افزود: راه و شهرسازی شهرستان و بخشداران تابعه موظفند تمام امکانات، ماشین‌آلات و ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان را به خدمت گرفته و در اسرع وقت نسبت به بازگشایی محورهای مسدود اقدام نمایند.

فرماندار سنندج اذعان داشت: از آنجایی که عملیات برفروبی در تعدادی از روستاهای صعب‌العبور شهرستان گاها تا چندین روز ادامه دارد، لذا ذخیره‌سازی اقلام ضروری و مایحتاج اولیه مردم از جمله سوخت و آرد ضروری به نظر می‌رسد و این امر باید با حساسیت، مدیریت و برنامه‌ریزی ویژه توسط دستگاه‌های ذیربط انجام شود.

انتهای پیام/79002/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول