اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

نمایش «مبل در آتش» در زنجان به روی صحنه می‌رود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: نمایش «مبل در آتش» به مناسبت اربعین حسینی در زنجان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «مبل در آتش» در زنجان به روی صحنه می‌رود

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایش «مبل در آتش» از روز یکشنبه هفته آینده در زنجان به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به اینکه نمایش «مبل در آتش» به صورت زنده توسط هنرمندان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این نمایش توسط گروه نمایشی «پوپک» در زنجان تولید شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه نویسنده نمایش «مبل در آتش» علیرضا فریدراد است، اضافه کرد: کارگردانی این نمایش نیز بر عهده حمیدرضا قزل‌باش بوده است.

این مسئول تعداد هنرمندانی که در این نمایش همکاری داشته‌اند را 25 نفر اعلام کرد و یادآور شد: نمایش «مبل در آتش» با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان تولید شده است.

امیری ادامه داد: نمایش «مبل در آتش» روز یکشنبه هفته آینده ساعت 16.30 در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی توسط گروه‌های مختلف هنری در طول ماه محرم و صفر اجرا شده است، ابراز داشت: واقعه عاشورا در قالب هنرهای مختلف از جمله نمایش و توسط هنرمندان به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/73006/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول