اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی تهران برگزار شد

دریابیگی مدیر انجمن هنرهای نمایشی تهران بزرگ شد

میرعلیرضا دریابیگی به‌عنوان مدیر انجمن هنرهای نمایشی تهران بزرگ منصوب شد.

دریابیگی مدیر انجمن هنرهای نمایشی تهران بزرگ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران برای نخستین بار در تهران بزرگ برگزار شد.

این مجمع که پس از مدت‌ها و علی‌رغم نیاز شدید کلانشهر تهران برای نخستین بار تشکیل جلسه داد با استقبال بسیار علاقمندان مواجه شد.

مهرشاد کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران طی سخنانی در این مجمع در ارتباط با راه‌اندازی و تأسیس انجمن هنرهای نمایشی تهران گفت: این انجمن می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات نمایشی تهران و توانایی‌های بالقوه و بالفعل، به عنوان بازوی اجرایی این اداره محسوب شود.

وی با اشاره به میزان استقبال شهروندان کلان‌شهر تهران از تئاتر و مقایسه‌ سرانه‌ آن با دیگر شهرهای ایران، افتتاح شعب انجمن هنرهای نمایشی در استان‌ها را به‌د‌لیل گستردگی جغرافیایی و تکثر جمعیتی فرصتی مغتنم برای هنرمندان بی‌شمار تئاتر و بهره‌مندی قشر جوان دانست.

وی در سخنانی با اشاره به چشم‌انداز توسعه‌ این انجمن، راه‌اندازی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های نمایشی در فرهنگسراهای تهران‌سر و بومهن و برگزاری جشنواره‌ تئاتر کلاسی خلاق را از برنامه های این انجمن اعلام کرد و افزود: مجموعه‌ی تئاتر محراب محفلی برای فعالیت‌های تخصصی این انجمن خواهد بود و برنامه‌های سال آینده تالار محراب با تعامل انجمن هنرهای نمایشی تهران بزرگ صورت می گیرد و اعضاء انجمن می‌توانند از امکانات مجموعه در راستای تولید تئاتر، نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و... بهره‌مند شوند.

بر پایه این گزارش، حکم میرعلیرضا دریابیگی به عنوان مدیر انجمن هنرهای نمایشی تهران بزرگ توسط اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کاظمی مشاور عالی مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران اعطا شد.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول