اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر:

‌ایرانجوان ‌برای تمرین تیم از تامین 70 هزار تومان عاجز است‌

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ‌با بیان اینکه تیم ایرانجوان خورموج برای تمرین خود از تامین 70 هزار تومان عاجز است، گفت: این برای فوتبال ما عیب است.

‌ایرانجوان ‌برای تمرین تیم از تامین 70 هزار تومان عاجز است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمد نجفی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشت: خواسته یا ناخواسته در همه حوزه‌های اجرایی با مشکلات مواجه هستیم و مواجه خواهیم بود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: من احساس می‌کنم خیلی از وقت‌ها بخشی از گرفتاری‌های ما به لحاظ سوء مدیریت ‌است.

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم در مباحث مدیریتی، روابط انسانی و سلسله مراتب تشکیلاتی خودمان را در آن راستا قرار دهیم به طور حتم مشکلات به حداقل خواهد رسید.

نجفی خاطرنشان کرد: ویترین ورزش شهرستان دشتی تیم ایرانجوان خورموج است که در حال حاضر در مسابقات دسته سوم کشور قهرمان گروه خود شده و به دور دوم راه یافته و نیاز به حمایت همه‌جانبه است.

وی افزود: ورزش نقش مهمی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی دارد و ‌بزرگ‌ترین کمک به خانواده‌هاست و باید به حوزه ورزش توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

نجفی گفت: ورزش باعث سالم‌سازی جامعه می‌شود و عمومی‌سازی ورزش زیر‌بنای سالم‌سازی جوانان و جامعه است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه تیم ایرانجوان خورموج برای تمرین خود از تامین 70 هزار تومان عاجز است، گفت: این برای فوتبال ما عیب است و فرصت‌های بسیار فراوانی فوتبال ما داشته متاسفانه مسئولان امر ورزش فوتبال در روزی که مسئولیت داشتند اصلاً از این فرصت‌ها استفاده نکردند.

وی افزود: امروز با همه گرفتاری‌هایی که وجود دارد اتفاق بسیار ارزشمندی در حوزه فوتبال رخ داد و ایرانجوان بوشهر قهرمان نیم فصل‌ شد؛ تیم هفت نفره‌ای که در این مدت چند ماهه مدیریت کردیم قهرمان ایران شد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: همچنین با میزبانی برای نوجوانان ساحلی، این تیم نیز قهرمان شد و بانوان که در حوزه فوتبال در رده هفتم بودند از زمانی که آمدیم به رده دوم جدول صعود کنند.

نجفی یادآور شد: دلوار کشتی 18 میلیون تومان به تیم بانوان کمک می‌کرد ولی با نشست‌هایی که برگزار کردیم در حال حاضر این کمک‌ها به 200 میلیون تومان افزایش یافت.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: دریانوردان بوشهر با منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کرده‌اند و در حال حاضر این تیم به نام دریانوردان پارس جنوبی تغییر نام یافته است.

وی افزود: بوشهر میزبان گردهمایی مبحث مدیریت سازمانی و روابط انسانی که کار جدید در فوتبال ایران است خواهد بود.

نجفی ادامه داد: بوشهر میزبان بازی‌های پیشکسوتان ایران است و اتفاق مختلفی در حال وقوع است اما این نیاز به عزم استانی دارد.

وی گفت: ماده 172 قانون بودجه به صنایع و شرکت‌های تولیدی اجازه می‌دهد که بخشی از پول‌های مالیاتی خود را به ورزش اختصاص دهند.

نجفی تاکید کرد: فوتبال جزئی از زندگی مردم دنیاست و فوتبال امروز یک زبان برای تمام دنیا شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر خاطرنشان کرد: ما انقلاب را به آن عظمت به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به وجود آوردیم و من شک ندارم که کمک‌های شما تولیدکنندگان صنایع می‌تواند انقلاب بزرگی در حوزه ورزش باشد.

وی یادآور شد: 33 شهرداری در کشور هستند که کوچک‌تر از شهر شنبه شهرستان دشتی هستند اما تیم‌داری می‌کنند و اخیراً با همکاری تمام اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر مبلغ 200 میلیون تومان به ایرانجوان بوشهر کمک شده است.

نجفی گفت: یکی از دغدغه‌های استاندار بومی استان در حوزه ورزش و به ویژه فوتبال است که انتظار است همه با هم با تعامل، همدلی، همفکری و اتحاد بتوانیم ورزش استان بوشهر به ویژه فوتبال استان را به به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام/66001/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول