اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان

صبا برای تلافی سنگین‌ترین شکست خود با مقاومت تهران رقابت می‌کند

فوتبالیست‌های نوجوان قم این هفته در تلاش برای جبران سنگین‌ترین شکست خود در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف مقاومت تهران می‌روند.

صبا برای تلافی سنگین‌ترین شکست خود با مقاومت تهران رقابت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از اینکه دومین هفته متوالی از کسب پیروزی در دیدار خانگی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور باز ماند، همچنان در قعر جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر جای دارد.

تیم نوجوانان صبای قم که امسال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد در نیم فصل نخست یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود را در میزبانی از تیم مقاومت تهران تجربه کرد و برابر این تیم که از بازیکنان ملی‌پوش تشکیل شده با هفت گل شکست خورد.

البته باخت هفت بر صفر برابر تیم مقاومت تهران تنها باخت این فصل شاگردان عباس رحمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نیست چون آن‌ها در 9 بازی قبل پنج بار برابر حریفان شکست خورده و در مجموع وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد.

سومین بازی دور برگشت تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با مقاومت تهران در هفته دهم لیگ برتر نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته مقابل صدرنشین گروه نخست یعنی مقاومت تهران به انجام می‌رسد و صبایی‌ها که 2 هفته اخیر را با تساوی پشت سر گذاشته‌اند سعی می‌کنند از این بازی هم با امتیاز بازگردند و هم اینکه باخت در نیم فصل اول را جبران کنند.

یکی از نکات قابل توجه عملکرد صبای قم در دیدارهای 2 هفته اخیر بهبود عملکرد خط دفاعی این تیم مقابل حریفان بوده به طوری که صبا در 2 بازی فقط یک گل خورده و از 2 بازی اخیر 2 امتیاز حاصل از تساوی‌های خانگی با تیم‌های شموشک گلستان و سایپای مشهد را کسب کرده است.

این تیم که از هفت بازی در نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود در پنج بازی شکست خورده و در مجموع از هشت بازی قبل خود، پنج بار باخته، یک بار برده و یک بار نیز مساوی کرده بود، در بازی هفته دوم دور برگشت لیگ برتر در قم میزبان سایپای مشهد بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در این گروه با تیم‌های مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد، سایپای مشهد، متین بابل، پدیده ساری، دانش فریدون‌کنار، مقاومت تهران و شموشک گلستان هم‌گروه است و در بازی آینده خود باید در میهمانی تیم مقاومت تهران به میدان برود، تیمی که در بازی رفت در قم هفت گل از آن خورده است و بازی بسیار مشکلی در هفته دهم با این تیم تهرانی پیش رو دارد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول