اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان:

تمامی اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازارهای روز فراهم است

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: اجناس مورد نیاز شب یلدا به خصوص میوه و آجیل در میدان و بازارهای روز کوثر شهرداری فراهم است.

تمامی اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازارهای روز فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، رضا حکیم فعال با بیان این مطلب اظهار کرد: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان برای احیای سنت شب یلدا در بازارهای روز کوثر فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به کیفیت و قیمت مناسب اقلام ارائه‌شده در بازارهای روز تصریح کرد: نرخ میوه در بازارها و میدان میوه و تره‌بار به طور میانگین 5 تا 30 درصد پایین تر از مغازه‌های سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به نظارت بازرسان این سازمان بر بازارهای روز تصریح کرد: بازرسان سازمان روزانه بر نرخ میوه‌ها و اجناس ارائه‌شده در بازارهای روز نظارت دارند تا شهروندان میوه مورد نیاز خود را بدون نگرانی از میدان مرکزی و بازارهای روز سازمان میادین تهیه کنند.

حکیم فعال تاکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در بازارهای روز موضوع را با سامانه 137، شماره پیامکی 3000139090 و یا شماره تلفن 2208473 گزارش دهند تا تخلف در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/2301/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول