اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأمین اعتبارات استانی

نمایشگاه کتاب در اردبیل برپا می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با تخصیص اعتبارات استانی نمایشگاه سراسری کتاب در اردبیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب در اردبیل برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی چشمه نور عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان کتاب و کتاب‌خوانی در اردبیل اظهار داشت: اقدام‌های لازم برای اخذ اعتبار برای برگزاری نمایشگاه کتاب استان انجام گرفته اما به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات هزینه‌ای استان این امکان میسر نشده است.

وی تصریح کرد: سهم ملی این اعتبار از محل معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد تأمین شده ولی سهمیه استانی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تأمین نشده است.

چشمه نور در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: استاندار اردبیل نسبت به اختصاص اعتبار برای برگزاری نمایشگاه کتاب در صورت تخصیص اعتبارات هزینه‌ای استان قول مساعد داده و همچنان منتظر اقدام استانداری هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تمام تلاش خود را برای برگزاری نمایشگاه کتاب و خدمت به حوزه مطالعه به هم استانی‌ها انجام داده و هیچ‌گونه دریغی نداشته است.

وی بیان کرد: ما نیز می‌دانیم که بسیاری از اهالی استان چشم انتظار برگزاری این نمایشگاه هستند و رایزنی‌های خودمان را با استاندار اردبیل آغاز کردیم تا با تأمین منابع اعتباری در سه ماه پایانی سال بتوانیم این نمایشگاه را با شور و حالی خاص برگزار کنیم که قطعاً از ظرفیت ناشران کشوری و استانی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/62006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول