اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولان

مجید فرزین قهرمان ایران شد

مجید فرزین قهرمان نام آشنای استان اردبیل در دسته 80 کیلوگرم با ثبت رکورد 210 کیلوگرم نفر اول مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولان کشور شد.

مجید فرزین قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان که با حضور ناظر کمیته بین‌المللی (ipc) و با شرکت 103 وزنه‌بردار جانباز و معلول از 22 استان طی چهار روز در تهران برگزار شد، در این مسابقات استان تهران با 134 امتیاز، مازندران با 101 امتیاز و استان خوزستان با 59 امتیاز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند که به دلیل نظارت ipc رکوردهای وزنه‌برداران در رنکینیگ جهانی ثبت شد. 

ووشوکاران استان صاحب یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند

تیم ووشوی جوانان استان اردبیل با کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با حضور تمامی استان‌ها و با شرکت 313 نفر که از تاریخ 17 آبان ماه به مدت سه روز در استان لرستان (خرم‌آباد) برگزار شد، در بخش ساندا علی‌اکبر روحی در وزن 75 کیلوگرم توانست مدال نقره را کسب کند.

همچنین صابر دیبا در وزن منهای 56، مهدی پیران در وزن منهای 60 و افشین سلیمی در وزن منهای 70 کیلوگرم توانستند با کسب مقام سوم مدال‌های برنز مسابقات را از آن خود کنند و به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شوند.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2014 در آنتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62006/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول