اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

ابزار قرار دادن زنان در غرب نشان از بی‌خردی آنهاست

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: ابزار قرار دادن زنان در عرصه‌های مختلف نشان از بی‌لیاقتی و بی‌خردی غرب است که امروز تاوان آن را نیز می‌دهد.

ابزار قرار دادن زنان در غرب نشان از بی‌خردی آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری اصل عصر امروز در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در اردبیل اظهار داشت: غرب امروز از بابت بی‌حرمتی و بی‌توجهی به نظام خانواده به ویژه رکن اصلی آن، زن دچار تلاطم و تزلزل شده و قطعاً پیامدهای آن دامن غرب را نیز به سرعت فرا می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اسلام پیوند زندگی را از زیباترین مظاهر آفرینش دانسته و همیشه بر حفظ و حراست از این اصل ارزشمند تاکید کرده است.

جعفری اصل در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اسلام برای تشکیل خانواده، سبک زندگی، مسئولیت خانوادگی، زن و پیوندهای روحی، اخلاقی، تربیت فرزندان، همسرداری، تفاهم، ازدواج موفق، راهکارهای خوشبختی و بهداشت و سلامت خانواده اهمیت زیادی قائل است و خداوند متعال با تعریف و تصویری بسیار روشن و مبرهن جایگاه و شأنی ویژه به خانواده و روش زندگی قائل است.

این مسئول اضافه کرد: اسلام پیوند زندگی را از زیباترین مظاهر آفرینش دانسته و طلاق را از کریه‌ترین اعمال مجاز می‌شمارد و همواره کلیه دستورالعمل‌های اسلام پیشگیرانه و درصدد استیفای حقوق جامع انسان‌ها از جمله زنان است.

وی در ادامه بیان کرد: اما با گواهی تاریخ به عنوان شاهد صادق و تلاش جدی جهان استکبار با توجه به فعالیت‌ها و رسانه‌ها جهت نفوذ افکار منحط خود به تناسب زمان، شرایط و افکار عامه در راستای تغییر فرهنگ‌های اصیل، تغییر ارزش‌های اسلامی و سبک زندگی به سبک زندگی غربی با موضوعاتی همچون حقوق بشر، آزادی و حقوق زن و دموکراسی، خواهان و خواستار این بوده که زن را به صورت یک ابزار سیاسی و اقتصادی دچار چالشی‌ترین موضوعات روز کند که از شگردهای کار استکبار جهانی است و به حمدالله نشان از بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آنها دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل توجه به پیام‌های اندیشمندانه رهبر عزیزمان در حوزه زنان و خانواده را در حیثیت معرفت نظری و عملی بسیار ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول