اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نکا در مجلس مطرح کرد

گذران عمر و ادامه پروژه‌ها با بودجه اندک

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در وضعیت سخت بودجه‌ای قرار داریم و با اندک اعتبارات اختصاص یافته گذران عمر می‌کنیم و پروژه‌ها را ادامه می‌دهیم.

گذران عمر و ادامه پروژه‌ها با بودجه اندک

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، احمدعلی مقیمی عصر امروز در دیدار چهره‌ به چهره با مردم 12 روستای بخش هزارجریب در روستای آکرد اظهار داشت: امسال در وضعیت سخت بودجه‌ای قرار داریم و با اندک اعتبارات اختصاص یافته گذران عمر می‌کنیم و پروژه‌ها را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: توسعه روستایی و توجه به ادوات کشاورزی نیاز منطقه است که باید مورد توجه ویژه و خاص قرار گیرد.

نماینده مردم نکا، قائمشهر و گلوگاه ادامه داد: انجام طرح هادی آکرد، بررسی و احداث پل داخل محل زروم، مرمت دو نقطه رانشی سیدخیل، مخزن آب و فرسودگی شبکه آب برفام، شن‌ریزی روستای چمازده و روستاهای اطراف،ماشین جمع‌آوری زباله چناربن،آمبولانس بخش که در دست اقدام است از جمله نیازمندی‌های مردم منطقه در این دیدار بوده‌ که با دقت بررسی می‌شود.

مقیمی گفت: مردم بخش هزارجریب نکا از جمله مردمان زحمتکش و مهربانی هستند که لایق خدمت‌رسانی شایسته توسط مسئولان هستند.

فرماندار نکا نیز در این جلسه با بیان اینکه وفاق و همدلی از جمله مسائلی است که باید برای رفاه عمومی جامعه مورد توجه قرار گیرد، گفت: در حال حاضر بحث آب شرب، گاز و همچنین اجرای طرح هادی و مشکل راه آسفالت برخی روستا از مهم‌ترین مسائل و اولویت‌هایی است که مسئولان باید پیگیر باشند و با تمام توان در این زمینه وارد شوند.

علی رجبی ادامه داد: همه مدیران زحمت می‌کشند اما نباید تنها به آمارها و کارها انجام شده بسنده کرد بلکه باید برای ایجاد رفاه عمومی در روستاها با تمام توان وارد شد.

فرماندار نکا با بیان اینکه در طول 11 ماه گذشته خدمت خود در نکا در هر روستا به اندازه بضاعت خود کار کردیم، خاطر نشان کرد: تلاش برای افزایش رفاه حال مردم در روستاها از جمله مسائلی است که با دقت دنبال می‌شود.

وی گفت: رسیدگی به مشکلات روستاییان و خواسته‌های به حق ایشان یکی از وظایف مهم مسئولان است که باید به صورت عملیاتی در این زمینه کار شود و از عملکردهای کاغذی که تنها بر روی کاغذ بیاید و عملیاتی نشود، پرهیز شود.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول