اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تالش:

تکمیل جاده تالش‌ ـ ‌آستارا نیازمند پیگیری است

فرماندار تالش گفت: تکمیل و اتمام جاده مهم تالش به آستارا از پروژه‌هایی است که نیاز به پیگیری دارد.

تکمیل جاده تالش‌ ـ ‌آستارا نیازمند پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کریم شعبانی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در بودجه و اعتبارات خلاصه نمی‌شود، اظهار کرد: باید در تکریم ارباب رجوع و رعایت رفتار و گفتار اسلامی کوشا باشیم و اخلاق را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه روحیه مردم تالش مسئولان را در ارائه خدمت بیشتر راغب می‌کند، از تلاش بیمه کشاورزی قدردانی کرد.

فرماندار تالش بیمه را تنها راه مطمئن جبران خسارت کشاورزی دانست و تصریح کرد: فرهنگسازی برای بهره‌مندی از بیمه کشاورزی ضروری است.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما، بر آمادگی دستگاه‌های امدادرسان تأکید کرد و از دهیاران خواست تا در حوزه مدیریت خود روستاها از تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به مردم بهره‌مند شوند.

شعبانی با قدردانی از تلاش «قربانعلی شادکام» معاون برنامه‌ریزی و امور عمران فرماندار تالش، گفت: تدبیر بنده در تمام شهرستان‌هایی که خدمت کرده‌ام از بین بردن حاشیه‌ها و کار مضاعف و تعامل سازنده با مردم و دستگاه‌ها بوده است و آقای شادکام نیز در همین راستا حرکت کرد.

وی پست‌ها را اعتباری دانست و بر ضرورت رعایت عهدی که مسئول با خداوند و مردم بسته است تأکید کرد.

فرماندار تالش به شن‌ریزی 2 هزار کامیون در سطح روستاهای این شهرستان اشاره کرد و تلاش‌های مجموع عوامل و دستگاه‌های ذی‌ربط و بخش خصوصی را مورد قدردانی قرار داد.

وی هنر مدیریت را کار در شرایط سخت و کمبود منابع دانست و افزود: در بخش آموزش و پرورش نیز باید با حمایت خیران و مساعدت مسئولان به کمک این دستگاه مهم و بزرگ بشتابیم.

شعبانی، با قدردانی از دولت برای ارائه به‌موقع بودجه پیشنهادی خاطرنشان کرد: دولت برای پروژه‌هایی که بالای 80 درصد ساخته شده‌اند اعتبار خوبی در نظر گرفته است و امیدواریم شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی در شهرستان باشیم.

وی اتمام جاده مهم تالش به آستارا را از پروژه‌هایی ذکر کرد که با حمایت نماینده این شهرستان باید پیگیری شود.

این مسئول نبود سالن تشریح و سردخانه در تالش را از مشکلات خواند و یادآور شد: مردم باید متحمل هزینه‌های زیادی برای انتقال اموات خود و تشریح به رشت شوند که برای برطرف شدن این موضوع پیشنهادهایی نیز ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تالش شهرستان وسیعی است، از نبود مجتمع اداری گلایه و بر پیگیری آن توسط بنیاد مسکن تأکید کرد.

شعبانی از اداره‌ها و نهادهای تالش خواست تا نسبت به ارائه برنامه‌های دهه مبارک فجر به ستاد دهه فجر شهرستان اقدام کنند.

به گزارش فارس، قربانعلی شادکام معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تالش پس از 36 سال و 9 روز بازنشسته شد و در جلسه مذکور از مسئولان شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول