اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشییع راهدار جان باخته در برف و کولاک در اهر

پیکر راهدار جانباخته اداره راه و شهرسازی اهر در میان حزن و اندوه همکاران و مردم شهرستان اهر تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع راهدار جان باخته در برف و کولاک در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، پیکر پاک و مطهر مرحوم امیر عطالو راهدار جانباخته اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر که حین مأموریت و انجام وظیفه برای بازگشایی مسیر آغاکندی، آقبراز از توابع شهرستان هوراند بود با دستگاه برفروبی خود مشغول بازگشایی این مسیر بود که بر اثر واژگونی دستگاه برفروب و نامناسب بودن جوی جان خود را از دست داد در میان حزن و اندوه همکاران و خانواده تشییع شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی خدمت به همنوعان و تلاش برای حل مشکلات مردم را در حوزه فعالیت راه و شهرسازی یکی از اهداف متعالی راهداران جان برکف برشمرد.

اروجعلی علیزاده افزود: مرحوم عطالو با وجود اینکه بیش از یک هفته بود که شبانه روز در منطقه حضور داشت اما برای خدمتگذاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در راه خدمت به مردم جان خود را از دست داد.

محمد مصیب‌زاده همکار این مرحوم نیز از خصایص اخلاقی نامبرده خستگی ناپذیری، عشق خدمت به مردم و تلاش در جهت کمک به روستائیان را از خصوصیات بارز آن مرحوم عنوان کرد و افزود: در خدمتگزاری به مردم همیشه پیشتاز و در کنار آنها بود.

عطالو عموزاده آن مرحوم نیز صداقت، رأفت، پاکدامنی، مردمداری و روابط عمومی قوی و تدین را از سجایای اخلاقی آن مرحوم برشمرد و پسر آن عزیز سفر کرده نیز خدمت بی‌منت، با مردم و برای مردم بودن را یکی از افتخارات آن مرحوم برشمرد و افزود: هیچوقت از خدمت به مردم خسته نشد و نهایتاً در این راه جان خود را از دست داد.

گفتنی است پیکر مطهر این راهدار تلاشگر امروز پس از تشییع جنازه و نماز بر پیکر آن مرحوم در محل اداره راه و شهرسازی بر دوش همکاران خانواده و اهالی منطقه تشییع و در آرامستان چلپ‌وردی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/60003/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول