اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

14 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تکمیل می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر 14 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل در حال تکمیل شدن است.

14 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان پیش از ظهر امروز در هشتاد و نهمین جلسه شورای مسکن در اردبیل اظهار داشت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان اردبیل بیش از 43 هزار واحد مسکن مهر برای احداث و تحویل هدف‌گذاری شده بود که 29 هزار واحد آن تحویل شده و 14 هزار واحد نیز در حال احداث است.

وی یادآور شد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر سهمیه استان اردبیل 6 هزار و 500 واحد بوده که این واحدها به همت بنیاد مسکن اجرایی و عملیاتی شده و بیش از 4 هزار و 200 واحد آن تحویل مردم شده و قرار است 2 هزار و 300 واحد نیز تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: در بخش بافت فرسوده سهمیه استان اردبیل 4 هزار و 200 واحد بوده که 3 هزار و 500 واحد آن تکمیل شده و مابقی نیز با مشارکت و همکاری خود مردم در حال اجراست.

میر‌جعفریان با بیان اینکه در مجموع 53 هزار و 700 واحد در سطح استان اردبیل در بخش مسکن مهر اعم از شهرهای بالا یا پایین 25 هزار نفر هدف‌گذاری شده بود، خاطرنشان کرد: در قالب خودمالکین 27 هزار و 111 واحد احداث مسکن مهر را داشتیم که بیش از 21 هزار و 313 واحد تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید و 5 هزار و 798 واحد مسکن خودمالکین در حال اجراست.

این مسئول گفت: در بخش تعاونی‌ مسکن مهر 12 هزار و 317 واحد تعهد استان اردبیل بوده که بیش از 7 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و مابقی در حال عملیاتی شدن است که پیش‌بینی می‌کنیم تا سه ماه اول سال 93 این واحدها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان داشت: در بخش ساخت و ساز مسکن مهر در قالب طرح سه جانبه بیش از 3 هزار و 576 واحد اجرایی شده که 752 واحد آن تحویل شده و مابقی در حال اجراست.

میر‌جعفریان عنوان کرد: از سال 88 تا 92 هدف‌گذاری ما ساخت 36 هزار واحد مسکن مهر بوده که 68 درصد این واحدها تکمیل شده و مابقی نیز که حدود 17 هزار واحد است، در حال اجراست.

وی به فعالیت‌های انجام شده در حوزه مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه سهمیه استان اردبیل 62 هزار و 100 واحد بوده که 44 هزار و 100 واحد آن که 71 درصد تعهدات بوده است تحقق یافته و 29 درصد تعهدات مربوط به مقاوم‌سازی مسکن روستایی در حال اجراست.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: بانک‌های عامل آمادگی دارند با تکمیل پروژه‌ها و دریافت پایان کار و حتی ضمانت‌نامه‌های مطمئن اقساط ‌بندی تسهیلات بانکی واحدهای احداثی مهر را انجام دهند تا متقاضیان بدون تاخیر بتوانند اقساط خود را از بابت حضور در واحدهای مسکونی مهر پرداخت کنند.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول