اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم

پیکر 3 شهید حمله تروریستی عراق در شهرکرد تشییع شد

پیکر شهیدان محمد نصیری، خسرو پاداش و یزدان کیوانی صبح امروز از میدان 12 محرم تا امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون بر دستان مردم شهیدپرور شهرکرد تشییع و برای خاکسپاری به شهر هفشجان انتقال داده شد.

پیکر 3 شهید حمله تروریستی عراق در شهرکرد تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع پیکر این سه شهید اظهار کرد: حادثه تروریستی عراق مسئله تازه‌ای نیست، در واقع تهدیدی است که ما از ناحیه استکبار همواره با آن مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: نظام اسلامی از روزی که شکل گرفته با این مسئله مواجه بوده و هر روز، دشمنان به گونه‌ای با این حرکت پویای عاشورایی که در راستای جهانی شدن قدم برداشته است، مقابله و مبارزه کرده و هر بار به شکلی، شیطنت‌ها و مکرهای خودشان را به منصه ظهور می‎رسانند.

نکونام تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که عزیزانی که از ایران اسلامی به قصد تلاش و کار به عراق سفر کردند و با هدف تلاش و جهاد اقتصادی و خدمت به مسلمان‌ها و هم‌کیشان و هم‌نوعان خود، یک پیوند و مشارکت فکری، فرهنگی و اقتصادی را به نمایش گذاشتند، قربانی تفکر تروریسم شدند.

امام جمعه شهرکرد با محکوم کردن این حرکت تروریستی، خاطرنشان کرد: انقطاع و ازهم‌گسستگی پیوند فرهنگ اسلامی با دیگر فرهنگ‌ها از دیرباز نقشه و هدف شوم دشمنان اسلام بوده و هست و این ترورها نیز در راستای همین هدف است.

نکونام تصریح کرد: شیعه و مسلمانان پیرو اسلام ناب کسانی نیستند که با اینگونه حوادث دست از راهشان بردارند و از مکتب خود روی بگردانند، مسلمانان محکم و پیوندخورده با اسلام هستند و اینگونه حوادث هرگز تزلزلی در راه اسلام ایجاد نمی‌کند بلکه مقاومتشان را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/68004/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول