اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دقایقی دیگر

پیکر 3 شهید حادثه تروریستی عراق در شهرکرد تشییع می‎شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا دقایقی دیگر با حضور آحاد مردم پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی عراق در شهرکرد تشییع می‌شود.

پیکر 3 شهید حادثه تروریستی عراق در شهرکرد تشییع می‎شود

یزدان جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: آیین تشییع پیکر مطهر سه شهید از شهدای استان در عملیات تروریستی دیاله عراق، امروز از ساعت 9:30 دقیقه از میدان فلکه آبی شهرکرد تا میدان امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: سپس پیکر مطهر این سه شهید به زادگاهشان شهر هفشجان انتقال داده می‌شود و مراسم خاکسپاری این سه شهید بزرگوار ساعت 10:30 در هفشجان برگزار خواهد شد.

جلالی بر حضور تمامی اقشار در برگزار کردن هرچه باشکوه‌تر این مراسم تأکید کرد و گفت: حضور تمامی مسئولان، کارمندان دولت، فرهنگیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و دیگر اقشار جامعه در برگزاری هرچه پرشکوه‌تر این مراسم تجدید پیمان دیگری با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی وحدت مسلمین را نشانه رفته است، گفت: دشمن می‌خواهد همدلی و اتحاد جهان اسلامی را برهم بزند که در این مسیر دشمنان ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/68001/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول